نظر شما درباره این عکس چیست؟/ آخرین تصویر از شهید حججی در اسارت داعش

صبح روز چهارشنبه ۱۸ مرداد، خبر شهادت محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف که به مدت ۲ روز اسیر تروریست‌های تکفیری بود، منتشر شد.

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ آخرین تصویر از شهید حججی در اسارت داعش

 

به گزارش خبرآنلاین، این شهید معزز از جهادگرانی بود که در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. عکسی از شهید حججی در چنگال داعش منتشر شد که نه تنها نشانی از ترس در آن نبود که برخی آن را نگاهی پرصلابت و مقتدرانه خواندند که تحسین همگان را برانگیخت.
پس از آنکه اعلام شد نیروهای تکفیری سر این جوان 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان را از تنش جدا کردند، موجی از اعلام انزجار عمومی در فضای رسانه‎ای و مجازی از سوی عموم مردم و مسئولان بپاخواست که اعلام انتقام از آنان شاه بیت آن بود.
شما کاربر محترم درباره آخرین تصویری که از شهید حججی در قید حیات منتشر شده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎های این خبر منتشر کنید.

2727

 

 

نظر شما درباره این عکس چیست؟ ؟ آخرین تصویر از شهید حججی در اسارت داعش که بسیار تاثیرگذار شد صبح روز چهارشنبه 18 مرداد، خبر شهادت محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف که به مدت 2 روز اسیر تروریست‌های تکفیری بود، منتشر شد. این شهید معزز از جهادگرانی بود که در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. عکسی از شهید حججی در چنگال داعش منتشر شد که نه تنها نشانی از ترس در آن نبود که برخی آن را نگاهی پرصلابت و مقتدرانه خواندند که تحسین همگان را برانگیخت. پس از آنکه اعلام شد نیروهای تکفیری سر این جوان 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان را از تنش جدا کردند، موجی از اعلام انزجار عمومی در فضای رسانه‎ای و مجازی از سوی عموم مردم و مسئولان بپاخواست که اعلام انتقام از آنان شاه بیت آن بود. شما کاربر محترم درباره آخرین تصویری که از شهید حججی در قید حیات منتشر شده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎های این خبر منتشر کنید. شهید #محسن_حججی #داعش

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on Aug 12, 2017 at 11:47pm PDT

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان