گفتگوی ویژه با سارا کاربونرو، همسر کاسیاس بخش اول

سارا کاربونرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی، همسر ایکر کاسیاس است

مصاحبهسارا کاربونرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی، همسر ایکر کاسیاس است. او که حالا دو پسر کوچک دارد، اخیرا به شبکه تلویزیونی تله سینکو، محل کار سابقش سری زد  و بعد از آن هم گفتگویی متفاوت را با خبرنگار روزنامه ال پائیس انجام داد. سارا حالا با کاسیاس و دو پسرشان در پورتو زندگی می‌کند و در صحبت‌هایش اعلام کرده که وقت کافی برای انجام همه کارهایش دارد. این گفتگو و گزارش جالب را در دو قسمت برای‌تان آماده کرده ایم. این بخش اول این گزارش دو قسمتی است:

مصاحبهکمتر کسی است که با دیدن ظاهر فعلی ساراکاربونرو بتواند باورکند که او کمتر از دو ماه پیش زایمان کرده و فرزند دومش را به دنیا آورده. خود او در این باره می‌گوید:« این استرس است که باعث لاغری من شده است.» او در این گفتگو حاضر نشد تا در مورد اختلاف همسرش ایکر کاسیاس با بیسنته دل بوسکه سرمربی اسبق اسپانیا و سپس آشتی‌کنان آنها و مسائل فوتبالی صحبت کند. متن این گفتگو به قرار زیر است.

مصاحبه*تنها یک ماه پس از به دنیا آوردن پسر دومت به سر کار برگشتی.جالب است!

از مدت‌ها پیش برای این کار قرارداد بسته بودم. البته کمی‌بعد از زایمان استراحت کردم. در خانه نیروی کمکی دارم . فکر می‌کردم که ضبط برنامه‌ها در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد ولی در نهایت ضبط برنامه از حالا و در تابستان شروع شد. این پروژه ای است که انجام دادنش برایم خیلی سخت نیست. ضبط هر قسمت برنامه آن‌قدرها طولانی و سخت نیست. در این برنامه شش فرد با مهارت هستند که می‌خواهند شغلی مرتبط با مد داشته باشند و به همین خاطر این برنامه «می‌خواهم... باشم» نام دارد.

مصاحبه*تو و خانواده ات یک سالی می‌شود که در پورتوی پرتغال زندگی می‌کنید.

در تعطیلات تابستانی به مادرید آمده ام و برای چند هفته دیگر اینجا خواهم بود. بعد از بازگشت به پورتو هم صبح‌ها برای ضبط برنامه به مادرید می‌آیم و شب به پورتو برمی‌گردم. فاصله بین دو شهر نزدیک است.

*حالا چرا با یک برنامه مرتبط با مد کار می‌کنی؟

من سال‌ها در برنامه‌های ورزشی کار می‌کردم ولی با رفتنم به پرتغال، فعالیتم در زمینه ورزش متوقف شد. مد برای من یک سوژه طبیعی بود. از همه چیزها و اتفاقات دنیای مد خوشم می‌آید و به نظرم با شخصیتم جور درمی‌آید. در دنیای مد احساس راحتی می‌کنم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان