چه مدل ابرویی به فرم صورتتان می‌آید؟ - بخش دوم

هنگام برداشتن ابروهای‌مان، همیشه باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که چه مدل ابرویی به فرم صورت ما می‌آید؛ از لحاظ زیبایی شناسی، می‌توان مدل و فرم صورت افراد را به شش دسته تقسیم کرد

ابروهنگام برداشتن ابروهای‌مان، همیشه باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که چه مدل ابرویی به فرم صورت ما می‌آید؛ از لحاظ زیبایی شناسی، می‌توان مدل و فرم صورت افراد را به شش دسته تقسیم کرد. در یکی از گزارش‌های اخیر، این شش مدل را معرفی کردیم (صورت بیضی شکل- صورت گرد- صورت کشیده- صورت مربعی- صورت به شکل قلب و صورت به شکل لوزی) و در عین حال نحوه تشخیص این‌که صورت شما به چه فرمی‌است را توضیح دادیم . حالا و بعد از تشخیص فرم صورت‌تان، در این گزارش دو قسمتی قصد داریم به شما بیاموزیم که چه مدل ابرویی به هر یک از این شش فرم صورت می‌آید. این بخش دوم و پایانی گزارش ماست:

ابروصورت مربعی:

در این فرم صورت، چانه تیز فرد کاملا جلب توجه می‌کند. از همین رو و برای برقراری تعادل در صورت فردی با فرم مربعی، باید ابروها پررنگ و برجسته باشند و با کمی‌قوس، در صورت او بدرخشند. برای این گونه افراد، بهتر این است که ابروهایی کلفت و پررنگ داشته باشند تا بتوانند کمی‌نقش چانه شان را کمرنگ کنند. بهتر این است که این افراد ابروهای‌شان را به فرم هشت بردارند؛ چرا که نوک هشت، باعث می‌شود تا بار ابروها پررنگ تر شود. این حالت، تعادل را در صورت افراد برقرار می‌کند. در عین حال افرادی با صورت مربعی می‌توانند ابروهای‌شان را به حالت قوسی بردارند؛ ولی نباید این قوس زیاد باشد.

ابروصورت به فرم قلب:

فرم ایده آل برای ابروان افرادی با صورتی به فرم قلب، ابروهایی قوس‌دار است. چرا که در این حالت، چانه شما، حکم نوک تیز قلب را خواهد داشت و ابروهای شما، دو قوس بالایی قلب را تشکیل خواهد داد. البته قوس ابروی شما نباید خیلی زیاد باشد و باید حالتی کاملا طبیعی داشته باشد. قوس زیاد ابرو، فرم نامتناسبی به حالت قلبی صورت خواهد داد. اما یک قوس مناسب، صورت شما را جذاب خواهد کرد.

ابروصورت به فرم لوزی:

هدف این است که با برداشتن ابرو به فرمی‌مناسب، از زاویه‌های صورت کاسته شود و صورت عریض فرد، کم عرض‌تر به نظر برسد. کسانی که صورت‌هایی به فرم لوزی دارند، باید ابروهای‌شان را به شکل هشتی بردارند. خیلی از سلبریتی‌ها صورتی لوزی شکل دارند و با ابروهای هشتی فرم ایده آلی به صورت‌شان می‌دهند.گزینه دیگر برای این افراد، برداشتن ابروهای‌شان به فرم قوس‌دار است؛ دقیقا راه‌کاری که به افرادی با صورت به فرم قلب توصیه می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر