به گزارش ایسنا، عیسی علیزاده، درباره " کارگاه ملی طراحی مساجد" با بیان اینکه تابلوهای تبلیغات رسانه، محیط مناسبی برای مطرح کردن موضوعات فرهنگی است، اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران به منظور انجام وظایف سازمانی، فرهنگسازی و بازسازی مفاهیم رایج دینی و انسانی این ظرفیت را در اختیار سازمان ها و نهاد متولی در امور مختلف قرار داده که یکی از جلوه های این همکاری برگزاری چنین کارگاهی است.
وی با بیان این نکته که متولی مدیریت رسانههای شهری سازمان زیباسازی است، ادامه داد: این سازمان میتواند با همکاری دیگر مجموعه ها، سازمانها و نهادها دست به فرهنگ سازی و گسترش مفاهیمی بزند که برای جامعه ضروری است، به همین خاطر به عنوان گامی بلند اقدام به برگزاری چنین کارگاه هایی به منظور تامین محتوای مورد نیاز کرده است.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزاری این کارگاهها نه تنها در بعد آموزشی میتواند به تعالی هرچه بیشتر شرکت کنندگان کمک کند بلکه بستری برای تبادل نظر و اطلاعات از اساتید حاضر در دوره به هنرپژوهان خواهد بود.
براساس گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، علیزاده با تاکید براینکه به واسطه شکل مختصات فرهنگی و عرفی جامعه نمیتوان کاریکاتور را همانطور که برای دیگر موضوعات به کار برده می شود، استفاده کرد، گفت: برای موضوع مسجد باید شوئنات اسلامی حفظ شود، رعایت ظرافت های این عرصه از سوی کاریکاتوریست های میتواند این محدودیت های را تبدیل به فرصت نماید چرا که با خلاقیت بیشتر میتوانند ظرفیت کاریکاتور را برای طرح یک موضوع مذهبی_ اجتماعی به کار بگیرند.