چهارمین انتخاب رئیس جمهور در حوزه سازمان میراث فرهنگی چه کسی است؟

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش به تهران برمی گردد تا به جای زهرا احمدی پور ریاست سازمان میراث فرهنگی را بر عهده بگیرد. مونسان چهارمین انتخاب رئیس جمهور برای مدیریت این سازمان است.

چهارمین انتخاب رئیس جمهور در حوزه سازمان میراث فرهنگی چه کسی است؟

به گزارش خبرنگار مهر، بلاخره یک ماه حدس و گمان و انتشار نامه به رئیس جمهور درباره انتخاب رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی به پایان رسید در طول این مدت بیشترین حدس بر سر انتخاب علی اصغر مونسان بود. کسی که اکنون عهده دار سازمان منطقه آزاد کیش است و اقدامات او در جهت ساخت و ساز در جزیره هندورابی و جزیره کیش کم بی سر و صدا نبود.  

تا اینکه در نهایت حسن روحانی امروز در آخرین جلسه هیات دولت از زهرا احمدی پور که آبان ماه سال گذشته او را به سمت ریاست سازمان منصوب کرده بود تشکر کرد و به این ترتیب رفتن احمدی پور از این سازمان قطعی شد و  چند ساعت بعد طی حکمی علی اصغر مونسان را جایگزین احمدی پور کرد.

علی اصغر مونسان همانطور که در وب سایت شخصی اش نوشته؛ دانشجوی دکترای رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است.

مونسان پیش از این عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بود. همچنین مسئولیت هایی از جمله عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتی ساز ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی )، عضویت هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت هریس ( ستاد اجرایی فرمان امام ره )، عضویت هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ) بوده است.

 مونسان در حوزه های مختلف نظیر توسعه زیرساخت و سرمایه گذاری توسعه فضاهای فرهنگی تجربه اجرایی و مدیریتی داشته و دارای سوابق علمی و پژوهشی متعدد در حوزه های فنی و مدیریتی است و تدریس می کند.

مونسان سال 91 در شهرداری تهران زمانی که مدیر عامل شرکت توسعه فرهنگی بود طرح ساماندهی زیباسازی میدان امام حسین (ع) و پیاده راه هفده شهریور را  تصویب کرده بود.

اکنون باید منتظر عملکرد چهارمین انتخاب حسن روحانی در حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر