چه همسری را ترجیح می دهید

مردها از خانم‌های پرخاشگر و عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی‌‌آید. آنها خانم‌هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلات‌شان را از راه‌های منطقی حل کنند.

چه  همسری را  ترجیح می دهید

رکسانا خوشابی

 

 

زن‌ها واقعاً دنبال چه مردی هستند؟

زن‌ها از مردها محبت و توجه می‌‌خواهند. یک زن ممکن است روزهای متمادی مانند یک ماشین پرتوان، کارهای منزل و فرزندان و حتی شغل بیرون خود را انجام بدهد و به همه چیز رسیدگی کند و هر جا که لازم باشد ایثار و فداکاری داشته باشد، اما اگر توجه و محبت همسرش قطع شود او به ناگهان همه چیز را رها می‌‌کند و مانند گلی پژمرده، افسرده و غمگین می‌‌شود.

زن‌ها نیاز دارند که به حرفشان گوش داده شود. از این جهت، مردانی که خوب و با دقت گوش فرا می‌‌دهند، حرف زن‌ها را درک می‌‌کنند و نسبت به همسرشان و نیازها و عواطف او حساس هستند از نظر زنان، امتیاز بالاتری دارند. 

همچنین زنان نیاز به حمایت و پشتیبانی یک مرد دارند. حتی اگر زنان همه‌ی امور را رتق و فتق کنند باز هم نیاز دارند که حمایت عاطفی همسر را داشته باشند. بسیاری از زن‌ها نیاز به تشویق و گاه تایید دارند. متاسفانه برخی مردها این موضوع را نمی‌‌دانند و با همسرشان رقابت می‌‌کنند یا مدام از آنها انتقاد می‌‌کنند. این کار به رابطه عاطفی آنها بشدت آسیب خواهد زد.

 مردها واقعا به دنبال چه چیز هستند؟

مردها به دنبال زنی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف برای بسیاری از خانم‌ها تعجب آور  باشد، اما مردها دنبال خانمی ‌‌می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم‌ها اغلب تصور می‌کنند که مردها خیلی سطحی‌نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم است.

اما مردها لزوما به دنبال خانم‌های زیبا نمی‌گردند، بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). تقریبا همه‌ی مردها قبل از ازدواج می‌‌گویند همسری زیبا می‌‌خواهند، اما اعتماد به نفس خانم در زیبایی‌اش، برای مردان مهم‌تر است.

مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند همسری منعطف‌تر و مادر بهتری برای بچه‌هایش باشد.

البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آنها را نیزتر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند. همچنین آنها در پی زنی مهربان هستند  که مسائل را با خوشرویی و نرمی‌‌حل کند نه با خشونت و پرخاشگری.

مردها به دنبال خانم‌های خوش مشرب هستند. بعضی از خانم‌ها خیلی سخت‌گیر بوده و برای جزئیات اهمیت بیش از اندازه‌ای قائل می‌شوند. تعدادی هم هستند که دارای خلق و خوی پسرانه هستند که این قبیل خانم‌ها در نهایت در دسته‌ی زن‌های غیر قابل دوست داشتن و غیر جذاب برای مردها قرار می‌‌گیرند.  

مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور  آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مدهای عجیب و غریب می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند.

بعضی از خانم‌ها هستند که در زمان عصبانیت، بیرحمانه حرف‌های زشت و ناپسند نثار همسر خود می‌‌کنند که این کار به هیچ‌وجه به مزاج آقایان سازگار نیست. مردها نمی‌‌خواهند رفتار همسرشان به هیچ وجهی توهین‌آمیز باشد.

مردها کسی را می‌خواهند که حامی‌‌ و پشتیبانشان باشد. خیلی از خانم‌ها منتظر هستند که اشتباه کوچکی از آقا سر بزند که آنها را به باد انتقاد بگیرند یا تمسخر کنند  و در مسائل خصوصی و حتی شغلی‌شان دخالت کنند. آقایان به ارتباط خود به عنوان یک سیستم محافظ نگاه می‌کنند زمانی‌که خانم نتواند  چنین حسی را در آنها به وجود آورد و از این گذشته تا آنجا که می‌تواند از آنها انتقاد هم بکند، چیزی نمی‌‌گذرد که دلسرد می‌‌شوند.

مردها از خانم‌های پرخاشگر و عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی‌‌آید. آنها خانم‌هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلات‌شان را از راه‌های منطقی حل کنند. شاید خلق‌وخوی آتشین یک زن، برای یک مرد در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد اما در روزهای بعد تنها موجبات دوری زن و مرد را فراهم می‌‌کند.

معمولا آقایان در مورد مسائل عاطفی و روابط زناشویی اندکی خود دارتر از خانم‌ها هستند. به هیچ‌وجه آن همه شور و اشتیاقی که به مردها نسبت می‌دهند را نمی‌توانید در دنیای واقعی در وجودشان پیدا کنید. مردها در جهان واقعی بسیار محافظه کار هستند. مردها به دنبال همسری می‌گردند که به آنها متعهد باشد.

آنان نامزدی را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی‌هایشان را با او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یکطرفه نیست و باید از جانب هر دو طرف رعایت شود. چنین نیازی برای همیشه در وجود تمام مردها باقی خواهد ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان