۷ نوشیدنی دلچسب برای روزهای سوزان تابستان

در حالی که در روز‌های گرم تابستان هستیم، بهترین راه برای خنک ماندن، نشستن زیر کولر با یک نوشیدنی سرد است

نوشیدنیدر حالی که در روز‌های گرم تابستان هستیم، بهترین راه برای خنک ماندن، نشستن زیر کولر با یک نوشیدنی سرد است. با نوشیدن هر جرعه از یک نوشیدنی خنک احساس طراوت و تازگی می‌کنید، و باور کنید یا نه، باید با قطعیت بگوییم که این تنها راه واقعاً خنک ماندن است. ما از کارشناس خود "لورا رایت" که یکی از اولین وبلاگ‌نویسان در حوزه غذا و نوشیدنی هاست برای بهترین نوشیدنی‌ها سؤال‌هایی پرسیده ایم که در ادامه مطلب آورده شده، شما هم می‌توانید از این پیشنهادهای استفاده کرده و تابستانی دوست داشتنی برای خود بسازید. از گرمازدگی جلوگیری کنید، و مراقب سلامت و کم‌آبی بدن و پوستتان باشید.

1. نوشیدنی سبز

کیف پولتان را در امان نگاه دارید، چرا که با امتحان کردن این نوشیدنی دیگر هرگز نیازی به خریدن اسموتی‌های گران سبز آماده ندارید. در خرید بعدی تعدادی از میوه و سبزیجات سبز مورد علاقه خود بردارید (مثلاً ترکیبی از نعناع و جعفری)، آنها را با میوه‌هایی مثل خیار، لیمو، سیب و هلو مخلوط کنید، و کمی آب آناناس به آن اضافه کنید. بنوشید و لذت ببرید.

2. "چیا فرسکا" با توت فرنگی و گلاب

این نوشیدنی فوق‌العاده است و هم درست کردن آن بسیار ساده است. توت فرنگی را با کمی آب مخلوط کنید. می‌توانید کمی آب آناناس هم برای داشتن طعمی خاص به آن اضافه کنید و بعد با دانه‌های چیا، آبلیمو و مقدار کمی گلاب مخلوط کنید.

نوشیدنی3. اسموتی بنفش بلو بری و چغندر قرمز (لبو)

ترکیب بری شیرین، آبلیمو و لبو یک نوشیدنی بنفش زیبا و کاملاً طبیعی است که با آرامش می‌توانید از شیرینی آن کاملاً لذت ببرید. بهتر است برای درست کردن این اسموتی از یک مخلوط کن پر قدرت استفاده کنید، چرا که لبوی خام بسیار سفت است.

4. لیموناد زنجبیل و هویج

با اضافه شدن هویج، لیموناد طعم جدیدی به خود می‌گیرد. با یک شربت کمی آن را کمی شیرین کنید تا ترشی لیمو و تندی زنجبیل کمی با آن متعادل شود. این نوشیدنی خلاقانه با طعم خاص و ملسی که دارد کاملاً شما را راضی می‌کند و از آن لذت خواهید برد. و بهترین قسمت این نوشیدنی روش آماده‌سازی آسان آن است. به سادگی درست کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

5. نوشیدنی طلایی قهوه و شیرسرد

"دارم سعی می‌کنم کم‌تر قهوه بنوشم." این جمله‌ای است که این روز‌ها از زبان خیلی‌ها می‌شنویم. اما با این نوشیدنی می‌توانید تعادلی برای مقدار مصرف قهوه روزانه خود برقرار کنید. یک قهوه غلیظ دم کنید اما به لیوان علاوه بر شیر دانه‌های چیا و زردچوبه نیز بیافزایید.

نوشیدنی6. اسموتی سبز و زنجبیل

موز حلقه حلقه شده، کلم تازه، آناناس ترش و شیر با یک تکه بزرگ زنجبیل را با هم مخلوط کنید. اگر دنبال غلظت بیش‌تر هستید یک یا دو پیمانه پودر پروتئین در به آن اضافه کنید.

7. نوشیدنی دلچسب تابستانی

ترکیب هندوانه، توت فرنگی، و آب نارگیل به نظر می‌رسد که بسیار معمولی باشد، اما تا مخلوط شده آن‌ها را امتحان نکنید نمی‌توانید طعم خاصش را تصور کنید. این نوشیدنی تابستانی بعد از ورزش کردن یا به عنوان یک نوشیدنی میان وعده بسیار دلچسب خواهد بود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر