ماهان شبکه ایرانیان

قیمت پژو ۳۰۱ اعلام شد + زمان شروع پیش فروش

امروز طی بخشنامه ای به نمایندگی های ایکاپ در کشور، قیمت و زمان پیش فروش پژو ۳۰۱ اعلام شد. حال پژو ۳۰۱ را باید سومین خودروی ایکاپ بدانیم که بعد از پژو ۲۰۰۸ و پژو ۵۰۸ وارد بازار کشور می شود

امروز طی بخشنامه ای به نمایندگی های ایکاپ در کشور، قیمت و زمان پیش فروش پژو 301 اعلام شد. حال پژو 301 را باید سومین خودروی ایکاپ بدانیم که بعد از پژو 2008 و پژو 508 وارد بازار کشور می شود. این محصول قرار است به صورت CBU عرضه شود.
پژو 301 از فردا یعنی سه شنبه پیش فروش شود و رنگ های سفید، قهوه ای، مشکلی و خاکستری قابل سفارش است و در 10 روز تحویل مشتری می شود.
قیمت پژو 301 با احتساب مالیات و دیگر هزینه های شماره گذاری، 94 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده که اختلاف زیادی با قیمت اعلامی توسط ایران خودرو در گذشته دارد. این در حالی است که هنوز نه سایت ایران خودرو و نه سایت ایکاپ اطلاعاتی در مورد این خودرو را منتشر نکرده اند.

پژو 301

پژو 301

پژو 301 خودروی سدان کامپکت و جمع و جوری است که از سال 2011 تاکنون بر روی خط تولید کمپانی پژو قرار دارد. این خودرو بر روی پلتفرمی مشرک با سیتروئن سی الیزه و C3 و DS3 ساخته شده و هدف از تولید آن بیشتر بازارهای کشورهای در حال توسعه آسیایی و آفریقایی است.
پژو 301 در بازار جهانی با چندین موتور بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود که در بازار ایران قوی‌ترین گونه بنزینی آن یعنی موتور 1.6 لیتری 115 اسب بخاری در نظر گرفته شده است.
جعبه دنده این خودرو از انواع 5 دنده دستی، 4 دنده خودکار و 6 دنده خودکار هستند مدل 6 سرعته اتوماتیک برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. در بخش ایمنی نیز بد نیست بدانید که موسسه EuroNCAP به این خودرو سه ستاره ایمنی داده که آن را همرده خودروهایی چون رنو ساندرو قرار می‌دهد.

پژو 301

پژو 301

قیمت 95 میلیونی برای پژو 301 می تواند آن را در کنار دیگر رقبایی چون هیوندای اکسنت و یا کیا ریو جدید قرار دهد و باید دید این پژو ایکاپ با موتور 1.6 و 3 ستاره ایمنی چقدر شانس برای پیروزی در این رقابت دارد؟ همچنین این پیش فروش و عرضه پژو 301 با تاخیر زیاد در حالی است که نسل جدید پژو 301 با چهره‌ای بروزتر در بازارهای جهانی معرفی شده و گویا در ایران و در این پیش فروش همان نسل قبلی عرضه خواهد شد.

چهره پژو 301 مدل 2017

چهره پژو 301 مدل 2017

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان