تغییر در سردبیری روزنامه تهران تایمز

محمد قادری با حکم مدیرمسئول روزنامه تهران تایمز به عنوان سرپرست سردبیری این روزنامه منصوب شد.

تغییر در سردبیری روزنامه تهران تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم علی عسگری مدیرعامل خبرگزاری مهر و مدیرمسئول روزنامه تهران تایمز، محمد قادری مدیرکل اخبار خارجی خبرگزاری مهر، با حفظ سمت به عنوان سرپرست  سردبیری روزنامه تهران تایمز، انتخاب و جایگزین حسن لاسجردی، سردبیر پیشین این روزنامه شد.

در متن حکم دکتر عسگری مدیر مسئول روزنامه تهران تایمز برای قادری آمده است:

«به موجب این حکم جناب‌عالی را که بحمدالله از سوابق ارزشمند رسانه‌ای و مدیریتی در حوزه بین‌الملل برخوردار هستید با حفظ سمت در خبرگزاری مهر، به عنوان سرپرست سردبیری روزنامه تهران‌تایمز منصوب می‌کنم.

از آنجا که روزنامه تهران تایمز از سابقه‌ای هم عمر انقلاب اسلامی برخوردار بوده و از یادگارهای ارزشمند شهید مظلوم دکتر بهشتی محسوب می‌گردد، انتظار می‌رود جناب‌عالی محتوای این روزنامه را در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های متعالی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتقاء ببخشید به گونه‌ای که این رسانه زبان رسای جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی و به ویژه مبین سیاست خارجی ایران باشد. همچنین انتظار می‌رود با ایجاد هماهنگی بیشتر بین روزنامه تهران تایمز و اداره کل اخبار بین‌الملل خبرگزاری مهر از این ظرفیت رسانه‌ای جهت پیشبرد اهداف «گروه رسانه‌ای مهر» استفاده نمائید.

بدین‌وسیله از خدمات جناب آقای دکتر لاسجردی در دوره تصدی سردبیری روزنامه تهران تایمز قدردانی می‌نماییم.

دوام توفیقات جناب‌عالی را از خداوند متعال خواهانم.»

مراسم تجلیل از خدمات دکتر حسن لاسجردی و معارفه محمد قادری سرپرست سردبیری روزنامه تهران تایمز، فردا سه شنبه 24 مرداد 96 ساعت 15 با حضور مدیرمسئول و پرسنل روزنامه در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار می‌شود.

روزنامه تهران تایمز اولین روزنامه انگلیسی زبان منتشر شده در کشور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر