ماهان شبکه ایرانیان

شبکه امید روی آنتن رفت

شبکه «امید» هم به جمع شبکه‌های تلویزیون پیوست. این شبکه یکی از شبکه‌های سه‌گانه «کودک و نوجوان» صدا و سیماست که بنا دارد برنامه‌هایی مخصوص گروه سنی نوجوان پخش کند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

شبکه «امید» هم به جمع شبکه‌های تلویزیون پیوست. این شبکه یکی از شبکه‌های سه‌گانه «کودک و نوجوان» صدا و سیماست که بنا دارد برنامه‌هایی مخصوص گروه سنی نوجوان پخش کند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

در فروردین‌ماه امسال، «علی‌اصغر پورمحمدی» از راه‌اندازی شبکه امید در آینده نزدیک خبر داد. اما فعلاً برنامه‌های ویژه نوجوانان بالای 12 سال، هنوز در قالب کانال امید، پخش نمی‌شدند. بر اساس اظهارات مدیران شبکه کودک و نوجوان، کمبود بودجه، مانع راه‌اندازی این کانال شده بود.

علی اصغر پورمحمدی

20 اردیبهشت 1394 بود که با انتصاب «محمد سرشار» به مدیریت شبکه کودک و نوجوان سیمای جمهوری اسلامی ایران، مجموعه فعالیت‌ها برای راه‌اندازی این شبکه آغاز شد.

محمد سرشار

بر اساس سیاست‌های اعلام‌شده از سوی شبکه کودک و نوجوان، آغاز به کار این شبکه چنین خواهد بود که 60 درصد برنامه‌های آن به صورت پخش زنده و برنامه‌های زنده و 40 درصد آن، انیمیشن است. از میان این برنامه‌ها هم نیمی از آن‌ها محصول داخل و نیمی دیگر، برنامه‌های سایر کشورها خواهد بود. برنامه‌های این کانال، به طور میانگین 22 دقیقه‌ای هستند. برنامه‌های شبکه امید فقط ویژه نوجوانان و برای گروه سنی 12 تا 18 سال است.

از چند روز گذشته، پخش آزمایشی شبکه «امید» در داخل سازمان صداوسیما آغاز شده و به زودی روی دستگاه‌های دیجیتال قابل دریافت خواهد بود.

این شبکه تلویزیونی از ساعت 2 بعدازظهر تا 10 شب، برنامه خواهد داشت که 4 ساعت اول آن، تکرار برنامه‌های روز قبل خواهد بود و در 4 ساعت بعدی، برنامه‌های اصلی شبکه، پخش خواهد شد.

در حال حاضر شبکه 8 ساعت برنامه خواهد داشت اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شبکه در آینده به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد. همچنین با راه‌اندازی این شبکه، پخش برنامه‌های مربوط به بخش نوجوان شبکه نهال، متوقف خواهد شد.

برنامه‌هایی که در آغاز، این شبکه روی آنتن می‌فرستد، عبارت‌اند از: «یکی بود نبود سرزمین من ایران»، «جادوی فیزیک»، «تک زنگ دو»، «به توان خدا»، انیمیشن «بابا لنگ‌دراز»، «طرح قرآنی 1450» و کارتون «لوک خوش‌شانس». همچنین هر روز یک فیلم سینمایی هم از شبکه امید پخش خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان