آباژور مدرن، این مدل ها در دکوراسیون چشمک می زنند!

از میان تصاویر شما: آباژورها به عنوان یک عنصر تزئینی خاص و یک نورپردازی فرعی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نقش موثری دارند

از میان تصاویر شما: آباژورها به عنوان یک عنصر تزئینی خاص و یک نورپردازی فرعی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نقش موثری دارند. به طور کلی بهترین محل قرار دادن آباژور در دکوراسیون پذیرایی در کنار مبلمان است، پس حتما در هنگام خرید آباژور باید به مدل آباژور ایستاده یا آباژور رومیزی بودن آن در کنار هماهنگی ترکیب رنگش با سایر لوازم و وسایل موجود در دکوراسیون منزل دقت کنید تا جلوه مطلوب را برای فضای داخلی شما داشته باشد؛ بنابراین پیدا کردن یک آباژور مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی تان امری است که باید بیش از بیش به آن دقت کنید؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم آباژور مدرن را در فضای دکوراسیون داخلی شما که تصویر آن را برای ما فرستاده اید بررسی کنیم و نمونه های مشابه آن را در ویترین کالاهای چیدانه به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید ساده تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

آباژور ایستاده

آباژور ایستاده در دکوراسیون مدرن 

  • موقعیت: ستاری، تهران
  • طراح و صاحب خانه: فریده افشار نیا
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: آباژور ایستاده پایه چوبی، مبلمان و لوازم دکوری مدرن 

آباژور فلچا FLFL آرپ دیزاین

آباژور فلچا FLFL آرپ دیزاین

886000تومان

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این آباژور ایستاده در دکوراسیون مدرن را می توانید به سادگی از برند آرپ دیزاین تهیه کنید، آباژور فلچا مناسب استفاده در منازل، هتل ها، رستوران ها، ویلا های مسکونی، سالن های غذاخوری و ورودی ساختمان ها است. طراحی سه پایه این آباژور ایستاده الهام گرفته از فلش و پیکان است که در یک نقطه تلاقی یافته اند، هم چنین جنس محصولات خانواده فلچا از چوب ملچ است.

آباژور مدرن

آباژور مدرن در دکوراسیون منزل

  • موقعیت: همدان
  • طراح و صاحب خانه: سعیده بقائیان
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: آباژور پایه کوتاه،فانوس و لوازم دکوری مدرن 

مشکات ایستاده زمینی صورت و معنا

مشکات ایستاده زمینی صورت و معنا

850000تومان

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این آباژور پایه کوتاه در دکوراسیون منزل را می توانید از برند صورت و معنا تهیه کنید، جلوه ای از هنر ایرانی در طرح های مشبک این آباژور می توانید مشاهده کنید که در آن طرح ها و نقوش سنتی با استفاده از قلم، چکش، مغار و سایر ابزار نجاری بر روی چوب های مرغوب و بادوام شکل گرفتند. هم چنین در رنگ آمیزی این محصول از رنگ دیوترول سوئیس استفاده شده است که کاملا گیاهی و ضد آب است و سازگاری کامل با پوست و طبیعت دارد و انتخاب مناسبی برای آباژور نشیمن است.

آباژور فانتزی

آباژور فانتزی در دکوراسیون مدرن

  • موقعیت: شمال ویرجینیا، استرلینگ
  • طراح و صاحب خانه: محبوبه حسینی
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: آباژور فانتزی، تابلوهای تزیینی، آینه و کنسول

آباژور ایستاده طرح Girafiore تیسرا

آباژور ایستاده طرح Girafiore تیسرا

1تومان

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این آباژور فانتزی قابل انعطاف را می توانید از برند آورده های روشنایی تیسرا  تهیه کنید، این آباژور ایستاده را می توانید برای نشیمن یا فضای اتاق خواب تهیه کنید و علاوه بر استفاده از روشنایی آن به عنوان یک المان دکوری بسیار زیبا از آن استفاده کنید. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: 9 آباژور که با دکوراسیون منزل شما ست می شود!

آباژور چوبی

آباژور فلزی در دکوراسیون خانه

  • موقعیت: پونک، تهران
  • طراح و صاحب خانه: فرنوش افشار پور
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: آباژور فلزی، تابلوهای تزیینی، گلدان 

آباژور ایستاده

آباژور ایستاده

نامشخص
 

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه آباژور فلزی در دکوراسون منزل را می توانید از برند لوستر ستامنس تهیه کنید، این نوع آباژور قابل هماهنگی با دکوراسیون های تلفیقی و یا کلاسیک است و در ابعاد و اشکال بسیار متنوعی طراحی می‌شود؛ بنابراین بیشتر به چشم می‌آید و علاوه بر کارکرد روشنایی، به دلیل زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل نیز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

آباژور رومیزی

آباژور رومیزی برای میز کنسول

  • موقعیت: شهرک امید، تهران
  • طراح و صاحب خانه: ناهید فخراشرفی
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: آباژور رومیزی، میز کنسول، گلدان و لوازم دکوری

آباژور خمره LB 38

آباژور خمره LB 38

200000تومان

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: آباژور رومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین میز کنسول محسوب می شود که می توانید نمونه مشابه آن را برند برسام تهیه کنید، هم چنین این محصول در رنگ های پایه ی سبز و لاجوردی و شید سبز و لاجوردی موجود است، پایه ها با تکنیک شیشه فوتی و کاملا دست ساز هستند و همینطور طراحی و اجرای همه شیدها نقاشی با دست می باشند. این آباژور مدرن بسته به علاقه ی شما می‌تواند بر روی میز کوچکی قرار گیرد که‌ نور را بیشتر پخش کند. دیمر وصل شده روی این آباژور این امکان را به شما می دهند که میزان نور را با توجه به میزان روشنایی محیط کم یا زیاد نمایید.

آباژور پایه شیشه ای رومیزی

آباژور پایه شیشه ای رومیزی 

  • موقعیت: لویزان، تهران
  • طراح و صاحب خانه: صفورا اراکی
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: آباژور رومیزی، مبلمان و لوازم دکوری مدرن

آباژور b430

آباژور رومیزی b430

نامشخص

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: آباژور رومیزی پایه شیشه ای را می توانید از برند باروژ در چیدانه تهیه کنید، تمامی اجزای محصولات باروژ دستساز هستند و در طراحی این محصول از پارچه کشمیر افغانی (پیش زمینه) جاجیم ترکمنی و سوزن دوزی بلوچی استفاده شده است، هم چنین در انتخاب رنگ ها،المان های بومی مناطق رعایت شده است که این آباژور را نسبت به نمونه های مشابه منحصر به فرد می کند.

برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر