تولید دو ون شرکت آکیا دویچ متوقف شد!

شرکت آکیا دویچ از آذر ماه سال ۱۳۸۴ توسط بخش خصوصی در کشور تاسیس شد و تا به امروز خودروهای سنگین بین شهری، داخل شهری، مینی‌بوس‌ و ون‌های داخل کشور را مونتاژ و تولید می‌کند. در وب‌سایت این شرکت تنها دو ون ۶۵۴۸Q و ون آمبولانس در گروه محصولات تولیدی دیده می‌شود که با خبرهای منتشر شده از خبرگزاریهای کشور، دیگر همین دو ون هم تولید نخواهند شد.

شرکت آکیا دویچ از آذر ماه سال 1384 توسط بخش خصوصی در کشور تاسیس شد و تا به امروز خودروهای سنگین بین شهری، داخل شهری، مینی‌بوس‌ و ون‌های داخل کشور را مونتاژ و تولید می‌کند. در وب‌سایت این شرکت تنها دو ون 6548Q و ون آمبولانس در گروه محصولات تولیدی دیده می‌شود که با خبرهای منتشر شده از خبرگزاریهای کشور، دیگر همین دو ون هم تولید نخواهند شد.

ایسنا در خبری اعلام کرد که تولید دو ون شرکت آکیا دویچ یا کاهش 100 درصدی همراه بوده و از 30 دستگاه تولیدی در تیر ماه گذشته به صفر دستگاه رسیده که نشان از توقف خط تولید این دو ون دارد. از سوی دیگر باید اعلام کنیم شرکت‌های ایران خودرو دیزل و سروش دیزل هنوز باقدرت دوچندان به تولید ون‌های داخلی کشور ادامه می‌دهند. نظر شما درباره وضعیت خودروهای سنگین کشور چیست؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر