این‌طوری زندگی خیلی بهتر می‌گذرد

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

این‌طوری زندگی خیلی بهتر می‌گذرد

رضا ساکی
چند روز پیش با دوستم توی تاکسی نشسته بودیم که خبر رادیو گفت: واردات خودروهای خارجی به کشور ممنوع شد! دوستم با شنیدن این خبر گفت: عالی. امروز همان دوستم سوار ماشین بود و رادیو روشن بود و گوینده خبر گفت: واردات خودرو خارجی به کشور آزاد شد! دوستم با شنیدن این جمله دوباره گفت: عالی!
به دوستم گفتم: چرا هی می‌گویی عالی/! بالاخره دوست داری ماشین خارجی وارد بشود یا نه؟ گفت: من حتی نمی‌توانم یک پراید کهنه بخرم چه رسد به ماشین وارداتی. برای همین دائم سعی می‌کنم مثبت‌اندیش باشم و به دولت اعتماد کنم. وقتی می‌شنوم که واردات خودرو خارجی ممنوع شده است می‌گویم لابد صلاح در ممنوعیت بوده است پس می‌گویم عالی. وقتی هم می‌شنونم که واردات آزاد شده است باز اعتماد می‌کنم و می‌گویم عالی. این‌طوری نه ناراحت می‌شوم و نه حرص می‌خورم.
گفتم: یعنی اگر بشنوی تگلرام فیلتر شد می‌گویی عالی و اگر بشنوی فیس‌بوک آزاد شد می‌گویی عالی؟ پاسخ داد: عالی. گفتم: یعنی اگر بشنوی فلان مفسد اقتصادی دستگیر شد می‌گویی عالی و اگر بشنوی فرار کرد و پول مملکت را برد می‌گویی عالی؟ پاسخ داد: عالی. گفتم: یعنی پرسپولیس استقلال را ببرد می‌گویی عالی و اگر استقلال پرسپولیس را ببرد می‌گویی عالی؟ گفت: عالی. این طوری زندگی خیلی بهتر می‌گذرد. گفتم: امتحان می‌کنم این روش عالی گفتن را. گفت: یک بار امتحان کنی مشتری می‌شوی. تا این جمله را گفت یک موتوری کیفم را قاپید و برد. تا خواستم چیزی بگویم دوستم بلند گفت: بگو عالی. من هم بلند گفتم عالی.
باقی بقای‌تان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر