جادوگر در اینستاگرام

علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان که همه به نام جادوگر فوتبال می‌شناسندش در اینستاگرام صفحه‌ای دارد که در قسمت معرفی‌اش نوشته : چشمى به هم زدیم و دنیا گذشت!!

علی کریمی

علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان که همه به نام جادوگر فوتبال می‌شناسندش در اینستاگرام صفحه‌ای دارد که در قسمت معرفی‌اش نوشته : چشمى به هم زدیم و دنیا گذشت!!

بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر عکس‌های او را دنبال می‌کنند. قهرمان کشورمان هم برای هوادارانش از هر موضوعی عکس و نوشته می‌گذارد؛ از نوشته‌های اجتماعی و خیریه گرفته تا همدردی با قهرمانان شکست خورده در المپیک ریو 2016.

مطالب اخلاقی و ادبی صفحه اینستاگرام کریمی هم کم نیستند و از تنوع زیادی بهره می‌برند. او سخنان گران‌بهای بزرگان زیادی را نوشته از سهراب سپهری تا گاندی. بیل گیتس و سر الکس فرگوسن هم در این بین سهمی از سوی آقای قهرمان نصیبشان شده است. 

قهرمان فوتبال کشورمان چنان تحت تاثیر همین متن‌های ادبی از بزرگان قرار گرفته که در چند عکس هم خودش نوشته‌هایی دارد به صورت نصیحت ادبی وار!

سلبریتی‌های هنری هم جای ویژه‌ای در بین عکس‌های صفحه اینستاگرام علی کریمی دارند که از بین آن‌ها می‌توان به مرتضی احمدی اشاره کرد که به واسطه پرسپولیسی بودنش در این صفحه عکس او دیده می‌شود و کریمی او را قدیمی‌ترین پرسپولیسی می‌نامد. 

عباس کیارستمی، مهراب قاسم خانی، پوریا پورسرخ، فاطمه معتمد آریا، فروزان و حبیب محبی هم عکس هایشان در صفحه اینستاگرام کریمی دیده می‌شود. از بزرگان فوتبال هم که نباید غافل شد و تصاویری از ناصر حجازی، احمد عابدزاده، علی انصاریان، مهدی مهدوی کیا، همایون بهزادی و هادی نوروزی و مهرداد میناوند هم در این صفحه یافت می‌شود.

پسر آقای جادوگر هم با لباس بارسلونا عکس دارد و پدرش تولدش را با گذاشتن عکسش در صفحه اینستاگرام تبریک گفته است. کریمی همچنین در پستی به هوادارانش اعلام کرده که دو صفحه بیشتر در اینستاگرام ندارد و مسئولیت باقی صفحه‌ها با او نیست. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان