رموز کامیابی شما

مطالبی که مطالعه می کنید، رموز کامیابی را در مسیرهای صعب العبور به شما نشان می دهد و راه های ناهموار را برای شما هموار می کند، البته اگر بخواهید، چون نیک می دانیم که هرگاه بخواهید می تواندی فعل خواستن را صرف کنید

رموز کامیابی شما
مطالبی که مطالعه می کنید، رموز کامیابی را در مسیرهای صعب العبور به شما نشان می دهد و راه های ناهموار را برای شما هموار می کند، البته اگر بخواهید، چون نیک می دانیم که هرگاه بخواهید می تواندی فعل خواستن را صرف کنید.
اول: شما تاکنون زمان سازنده و مهمی را صرف کرده اید و در نهایت تصمیم گرفته اید راهی را برگزینید که به اندازه ی کافی برای رسیدن به عالی ترین اهداف شما هموار باشد. با انتخاب صحیح فرصت های طلایی، عالی ترین درک شخصیتی برای شما به وجود خواهد آمد که تاکنون برای تان متصور نبوده است. برای شناخت جدیدی از معرفت الهی و فضیلت انسانی به معنویات نگاهی نو داشته باشیم.
دوم: اندیشه های نو روحیه ی انسان را جوان می کند. شما می توانید با سخنرانی با نوشتن و انتشار افکارتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و به عنوان یک معلم یا پیام آور، منبع انتشار افکار مثبت باشید. استقبال شما از این تغییرات شما را به سوی ترقی و پیشرفت در زندگی سوق می دهد و یاد می گیرید که عادات تکراری و الگوهای قدیمی را از زندگی تان دور کنید.
سوم: گاهی لازم است انسان با شناخت دوباره از توانایی های خودش تعادلی بین خانه، خانواده و محیط کار ایجاد کند. به جزییات هم توجه نشان دهید تا به هماهنگی مناسب دست پیدا کنید. مطمئن باشید این تغییرات مطلوب، روحیه مثبتی در شما ایجاد می کند. تمرکز شما بر روی مسایل اساسی و کلی زندگی تان تاثیر عمیقی روی شما خواهد داشت.
چهارم: وقتی با تلاش به شکوفایی ترقی می رسید، شانسی به شما روی می آورد که در سایه ی توجه الهی و توانایی های تان حاصل شد است و شما را برای رسیدن به موفقیت و نهایی ترین شادکامی ها یاری می کند. اینکه شما می دانید چه چیز می خواهید بسیار عالی است، اما اگاهی باید تعادلی بین واقعیت ها و خواسته هایتان برقرار کنید تا متهم نشوید که به دنبال ایده های غیرعملی و رویایی هستید.
پنجم: دلسوزی و نگاه مشفقانه ی شما قابل تحسین است. با این نوع نگاه می توانید شادمانی و نشاط را به دیگران منتقل کنید. این توانایی طبیعی برای مفید بودن در شما هر روز رشد می کند. اینکه برای کمک به همنوع از هیچ چیزی دریغ نمی کنید، از شما انسانی والا ساخته است. شما با اطلاعات و آگاهی های خود می توانید خودتان را نشان دهید. مطمئن باشید قلب شما در مسیر صحیحی شما را هدایت می کند.
ششم: کاملاً هوشیار به دنبال معنی جدیدی از زندگی هستید و این انقلاب درونی مدتی است در سایه ی توجهات شما به امور فکری و فرهنگی پدیدار شده است. روحیه ی تازه ی شما باعث می شود توانایی تازه یی برای آشکار کردن حقایق جدید زندگی تان بدست آورید. اینکه شما روحی آرام دارید، از شما انسانی کامروا ساخته است؛ با پرداختن به معنویت آن را تقویت کنید.
هفتم: در زندگی باید روحیه ی مبارزه و جنگندگی در مقابل مسایل و مشکلات را تقویت کرد. این روحیه شما را برای هر نوع رقابت مهیجی آماده می کند، دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد و شما را در مرکز تحولات قرار می دهد. با داشتن چنین انرژی مثبتی شما می توانید به رشد روحی و روانی بسیاری دست پیدا کنید. یادتان باشد تنها در عرصه یی وارد شوید و به رقابت بپردازید که نتیجه ی آن مطابق با هنجارهای اجتماعی و آموزه های دینی باشد.
هشتم: صبر و حوصله داشته باشید، قصه ی لاک پشت صبور و خرگوش عجول بدون حکمت و علت در داستان ها نیامده است. میوه یی که در پایان صبر چیده می شود شیرین است، اما اگر عجله کنید شاید کال و نارس باشد، پس کافی است با پرداخت به یکی از فرامین الهی، یعنی روزه خودتان را به صبر و نتیجه یا میهمان کنید.
نهم: وقتی تصمیم به انجام کاری گرفته اید که بر پایه ی تعقل و تفکر استوار است، نترسید و با قدرت رو به جلو حرکت کنید. زمانی که به نیروی ذاتی و فداکاری خودتان اعتماد کنید به موفقیت های عالی در تحصیل و کار دست پیدا می کنید. از فرصت های عالی به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید تا به اهداف آرمانی زندگی تان دست پیدا کنید.
دهم: باید رابطه ی صحیحی بین شما و خانواده برقرار شود تا ضمن ایجاد رضایت روحی برای شما و خانواده تان، منبع الهام و انگیزه هم در زندگی شما به وجود بیاید. البته گاهی فکر می کنیم که اختصاص زمان بیشتر به خانواده، انسان را از پیشرفت در کار و زندگی باز می دارد، اما مطمئن باشید آرامشی که در وجودتان پدیدار می شود، در زمان باقیمانده شما را کمک خواهد کرد.
یازدهم: الان زمان ایستادن و تماشا کردن نیست. وقت تلاش و کوشش است. پس هرچیزی را که در گذشته به آن چسبیده بودید و از خود جدا نمی کردید، از خودتان دور کنید. نو اندیشیدن در کارهای روزانه یک تحول مثبت برای شماست. سعی کنید تلاش و کوشش را با ابداع و خلاقیت توام کنید و نتیجه یی عالی به دست آورید. از قدیم گفته اند: «از تو حرکت از خدا برکت.»
دوازدهم: ورزش و مسافرت می تواند زندگی یکنواخت و گاهی بی معنی انسان را متحول کند. شما می توانید با حق انتخابی که خداوند در وجودتان نهاده است، بطور آزادانه در دنیای پیرامون خود تغییراتی ایجاد کنید، این کار شما روی گروه دوستان تان نیز تاثیر مثبتی می گذارد. گاهی ایجاد این تغییرات سخت است و نیاز به همتی عالی دارد. یا علی بگویید و برای سلامتی خودتان دست به کار شوید.
منبع:هفت روز زندگی شماره 92
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر