امروز باید چیا بدونیم؟ازحمایت رضا پهلوی از فوتبالیست ها تا شنا در استخر فلفل

مطمئنا در فصل تابستان  هیچ چیز خوشایندتر از  شنا کردن یا گرفتن دوش آب سرد به همراه خوردن بستنی و مایعات سرد نیست. اما اگر به شما گفته شود در این فصل گرم سال در آب فلفل شنا کنید و در حال شنا فلفل نیز بخورید شاید کمی تعجب انگیز باشد.

امروز باید چیا بدونیم؟”ازحمایت رضا پهلوی از فوتبالیست ها تا شنا در استخر فلفل”

” به چین بروید و در فلفل شنا کنید”

مطمئنا در فصل تابستان  هیچ چیز خوشایندتر از  شنا کردن یا گرفتن دوش آب سرد به همراه خوردن بستنی و مایعات سرد نیست. اما اگر به شما گفته شود در این فصل گرم سال در آب فلفل شنا کنید و در حال شنا فلفل نیز بخورید شاید کمی تعجب انگیز باشد.

 

 

اما به تازگی گروهی از ماجراجویان در شهر ” نینگ ژیانگ ” استان هونان چین دست به چنین رقابت جالب و عجیبی زدند. این رقبت کنندگان با پریدن در ظرف های بزرگ پر از آب فلفل باید اقدام به خوردن فلفل نیز می کردند.

 

سرانجام کسی که توانسته بود 15 فلفل را در مدت چند دقیقه بخورد به عنوان برنده این رقابت معرفی شد. این مرد عنوان ” سلطان فلفل ” چین را از آن خود کرد و سکه ای نیز که این عنوان روی آن حک شده بود به وی اهدا شد.

 

“قهرما بوکس در آغوش پوتین”

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را همه می‌شناسند؛ مرد مرموز و قدرتمندی که در 15 سال گذشته نبض سیاست و اقتصاد روسیه را در دست دارد. وی  از آن دست سیاستمدارانی است که نه تنها به ورزش احترام می گذارد بلکه خود یک ورزشکار حرفه ای است.

ولی از زمانی که وارد سیاست شده رشته مورد علاقه اش هاکی می باشد، به طوری که هفته ای یک روز به این ورزش می پردازد.

با برگزاری مسابقات رزمی سابو در سوچی روسیه، پوتین برای تماشای این بازی‌ها عازم سوچی شد که در این بین با  سرجیو ملو جونیور قهرمان بوکس و کینگ بوکس برزیل  عکس یادگاری گرفت که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

 

” حمایت رضا پهلوی از فوتبالیست ها”

 

13 مرداد ماه بود که خبر بازی دو بازیکن ایرانی فوتبال تیم پانیونیوس در برابر تیم رژیم صهیونیستی به سرعت در فضای مجازی پیچید.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در بازی برگشت تیم پانیونیوس یونان در مرحله سوم بازی‌های مقدماتی لیگ اروپا در مقابل تیم مکابی رژیم اشغالگر قدس به میدان رفتند که این امر با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

در تمام میادین ورزشی هرجا تیم ایرانی در برابر تیم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است ورزشکاران با رضایت تمام از بازی انصراف داده‌اند زیرا همه ملت ایران معتقدند اسرائیل یک رژیم جعلی است و فجایای انسانی که از سوی رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته بر هیچ فردی پوشیده نیست.

هرچند که بسیاری از کاربران واکنش‌هایی در نکوهش این رفتار بازیکنان فوتبال داشتند، برخی دیگر که همواره به دنبال دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بوده و هر فردی را که با منافع آنها همسو شود زیر چتر حمایت خود می‌گیرند، از حاج صفی و شجاعی حمایت کردند.

 رضا پهلوی یکی از این افراد معاند است که رفتار این دو بازیکن فوتبال با مذاقش خوش آمده و در دو پست توییتری و اینستاگرامی به صورت رسمی از آنها حمایت کرده است.

فرزند شاه ایران در پست‌های خود نوشته :

” نفرت و تعصب جایی در سیاست، و سیاست جایی در ورزش ندارد. مانند میلیونها ایرانی در کنار مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و همه افتخارآفرینان تیم ملی فوتبال ایران هستم”.

البته منظور  او از میلیون‌های ایرانی قطعا تعداد اندکی خائن هستند که در مواقع ضرور عینک بزرگ بینی بر چشم زده و همه چیز را به نفع خود می‌بینند.

 

 

” عروس داماد اهوازی هم به یاد شهید حججی بودند”

حال و هوای این روزهای کشور، بار دیگر با عطر شهادت و رشادت معطر شده؛ تصاویر، فیلم‌ها و دلنوشته‌های متعددی به نشان ارادت و عشق قلبی مردم به مقام شهدا و در وصف پاسدار شهید مدافع حرم، محسن حججی  در این چند روز به اشتراک گذاشته شد.

در این میان، ابتکار یک زوج  اهوازی در برگزاری مراسم ازدواجشان، در نوع خود به سوژه جالبی در فضای مجازی تبدیل شد. این عروس و داماد، ماشین عروسیشان را با تصویری از شهید پاسدار محسن حججی تزئین کردند و با نوشتن چند جمله کوتاه روی دست‌های خود علاقه و ارادت ویژه‌ خود را به این شهید بزرگوار ابراز کردند، آنها نوشتند: “نه املیم ونه قدیمی فقط شادیمان را مدیون توایم”.

 

 

” آخرین عکس کابینه یازدهم”

 

صبح امروز 22 مرداد ماه، آخرین جلسه هیئت دولت باحضور وزرا و معاونان به ریاست روحانی برگزار شد. در این جلسه علاوه بر طرح مسائل مختلف رئیس جمهور از وزرای خود در کابینه دولت یازدهم تشکر و قدردانی کرد.

در انتهای این جلسه عکس یادگاری کابینه یازدهم به عنوان آخرین عکس هیات دولت  نیز به ثبت رسید. محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت یازدهم این عکس را با عنوان آخرین عکس یادگارى دولت یازدهم در پست توییتری خود منتشر کرد.

 

” هومن سیدی هم حافظ گرفت”

 

 هومن سیدی بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی و یکی از  برگزیدگان هفدهمین دوره جشن حافظ که برای سریال «عاشقانه»  تندیس دریافت کرد با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش تندیس حافظ را به هوادارانش تقدیم کرد.

گفتنی است؛ هفدهمین جشن حافظ عصر روز شنبه بیست و یکم مرداد در تالار وزارت کشور با حضور سیاوش خیرابی، میلاد کی مرام، جمشید مشایخی، بهرنگ علوی، ترلان پروانه و سارا رسول زاده، مسعود جعغری جوزانی، هومن سیدی، مریم کاویانی، منوچهر هادی، یکتا ناصر، احسان علیخانی، محسن افشانی، ساعد هدایتی، مهناز افشار، ویشکا آسایش، جواد طوسی، نوید محمدزاده، محمدرضا گلزار، دانیال عبادی، محمد معتمدی، جواد عزتی، بهتاش صناعی ها، مریم مقدم، اسماعیل عفیفه، همایون ارشادی، عبدالله اسکندری، رضا درمیشیان، رضا عطاران، فریبا متخصص و تعداد کثیری از هنرمندان برگزار شد.

هومن سیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“تندیس حافظ نازنین رو تقدیم میکنم به همه هوادارن نازنیم’ میدونم که جواب محبت های شما رفقا نیست’ تبریک میگم به عوامل سریال عاشقانه،محمدرضا گلزار،ساره بیات ومنوچهر هادی جای همه بچه های عاشقانه رو صحنه خالی بود،همه پشت صحنه و پارتنرای فوق العاده خوبم،حسین یاری ،مهناز افشار،بهاره کیان افشار،پانته ها بهرام،سارا رسول زاد ومسعود رایگان و دیگرانی که اسمشون رو جا انداختم. و خوشحالم از جایزه بهترین رفیقم((نوید محمدزاده))که همیشه عالیه و تبریک به همه برندگان.علی معلم جات خالی و روحت شاد”.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر