ماهان شبکه ایرانیان

اینستاگرام علیرضا حقیقی: آقای پر طرفدار

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان هم از جمله ورزشکارانی است که در اینستاگرام عکس‌های شخصی اش را برای هوادارانش به نمایش گذاشته.

علیرضا حقیقی


علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان هم از جمله ورزشکارانی است که در اینستاگرام عکس‌های شخصی اش را برای هوادارانش به نمایش گذاشته.

موضوع بیشتر عکس‌ها خود حقیقی است اما در گاهی موارد هم راجع به موضوعات اجتماعی، سیاسی و ورزشی روز موضع گیری کرده که از آن جمله می‌توانید پیام تسلیت حقیقی به مناسب تصادف سربازها یا درگذشت مهرداد اولادی را ببینید. 

او در پستی دیگر که عکس ظریف را گذاشته شعری به این شرح در توضیح عکس گذاشته است: ای وطن ای مادر تاریخ ساز ای مرا بر خاک تو روی نیاز ای کویر تو بهشت جان من عشق جاویدان من ایران من ای ز تو هستی گرفته ریشه ام نیست جز اندیشه ات اندیشه ام آرشی داری به تیر انداختن دست بهرامی به شیر انداختن کاوه آهنگری ضحاک کش پتک دشمن افکنی ناپاک کش رخشی و رستم بر او پا در رکاب تا نبیند دشمنت هرگز به خواب مرزداران دلیرت جان به کف سرفرازن سپاهت صف به صف

علیرضاحقیقیاین آقای پرطرفدار که داستان خواستگاری یک طرفدار از او در استادیوم استرالیا در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاشیه ساز شد در تعدادی از عکس‌هایی که در صفحه اینستاگرامش گذاشته به گونه‌ای فیگور گرفته که به نظر می‌رسد در زمینه فشن و مدلینگ هم فعالیت دارد.

عکس با اسطوره‌های فوتبال از جمله ناصر حجازی و افشین پیروانی هم بخش دیگری از عکس‌های دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صحفه اینستاگرامش را تشکیل می‌دهد. او که حالا جزو لژیونرهای فوتبال ایران محسوب می‌شود در پستی به مناسب در گذشت همایون بهزادی به مساله انتقالش هم اشاره کرده است به این شرح: نه فقط به عنوان یک پرسپولیسی، بلکه به عنوان عضوی از تیم ملی فوتبال ایران از درگذشت همایون بهزادی ناراحت شدم. درگذشت اسطوره پرسپولیس و سرطلایی فوتبال ایران همزمان با امضای قرارداد جدیدم با تیم ماریتیمو که اتفاقی شیرین برای من بود، کام مرا تلخ کرد. آقای بهزادی یک قهرمانی ملی و اسطوره‌ای بزرگ برای پرسپولیس بود که نام و یادش همیشه زنده خواهد ماند. من هم این اتفاق را به خانواده او، ‌جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت می‌گویم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان