قاضی پور در صحن علنی مجلس؛

دو نفر از وزرا، فهرست اموال خود را اعلام نکرده اند

نماینده مردم ارومیه با اشاره به یک اصل قانون اساسی برای اعلام فهرست اموال و دارایی مسئولان گفت: در دولت قبل دو نفر از وزرا لیست اموال خود را ارائه نداده اند.

دو نفر از وزرا، فهرست اموال خود را اعلام نکرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور در دفاع از برنامه های وزرای پیشنهادی دولت آینده، با ارائه اخطار قانون اساسی و اشاره به اصل 142 قانون اساسی درباره اعلام اموال و دارایی رئیس جمهور، وزرا و همسر و فرزندان آنها در ابتدا و انتهای مسئولیت، اظهار داشت: در دولت قبل دو نفر از وزرا لیست اموال خود را ندادند.

وی افزود: حالا هم 167 نماینده مجلس از گرایش های مختلف سیاسی به رئیس جمهور نامه نوشته اند و خواسته اند وزرای پیشنهادی فهرست اموالشان را اعلام کنند.

قاضی پور در بخش دیگری از سخنان خود از معرفی نشدن وزیری از حوزه استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به مجلس انتقاد کرد و اظهار داشت: از این حوزه ها یک وزیر هم معرفی نشده؛ انتظار داریم وزیر باقی مانده از آذربایجان معرفی شود.

پس از تذکر این نماینده علی لاریجانی رئیس مجلس درباره لزوم اعلام اموال وزرا گفت: وزرا فهرست اموالشان را به قوه قضائیه داده اند و وزرای جدید هم اگر رأی بگیرند، فهرست اموالشان را باید اعلام کنند.

وی همچنین در مورد معرفی نشدن وزیر آذری گفت: برادران آذری از افتخارات کشور ما هستند البته در این دولت هم آذری کم نداریم، شما زنجانی ها را نیز باید آذری بدانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان