ماهان شبکه ایرانیان

پیش‌بینی اسکار ۲۰۱۷ ؛ بهترین بازیگر نقش مکمل زن

فصل پاییز یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های سینمایی هالیوود است و جشنواره‌های زیادی هم در این موقع از سال برگزار می‌شود

فصل پاییز یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های سینمایی هالیوود است و جشنواره‌های زیادی هم در این موقع از سال برگزار می‌شود. با این حال اکران بسیار از فیلم‌ها و زمان برگزاری برخی از جشنواره‌های معتبر قبل از پاییز است. در نتیجه اگر همین حالا سراغ پیش‌بینی جوایز اسکار 2017 برویم، به بیراهه نرفته‌ایم. در ادامه پست‌های پیش‌بینی جوایز اسکار 2017 از وب‌سایت ایندی وایر، قصد داریم به بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن بپردازیم. اگر فقط فیلم‌های اکران شده را در نظر بگیریم، شانس میشل ویلیامز از سایر نامزدهای احتمالی بیشتر است. با بنیتا همراه باشید و سایر نامزدها را هم بشناسید. 

برای اینکه لیست نهایی نامزدهای احتمالی را بنویسیم، باید منتظر اکران‌ فیلم‌های دیگر هم باشیم. لیستی که اکنون می‌توانیم تهیه کنیم خیلی شلوغ نیست. فیلم تولد یک ملت کمپانی سرچلایت شانس نامزدی در همه بخش‌های اصلی اسکار را دارد و این بخش بازیگر نقش مکمل زن هم از این قاعده مستثنی نیست. بازیگر نقش مکمل این فیلم، آیا نائومی کینگ است که بیشتر بخاطر بازی در سریال چگونه از مجازات قتل فرار کرد شناخته می‌شود. نائومی کینگ در این فیلم نقش چری ترنر – همسر نات ترنر رهبر شورش پارکر – را ایفا می‌کند. این فیلم سرشار از سخنرانی‌های پرشور و خشونت‌های وحشتناک است که نائومی کینگ هم به خوبی از پس آنها برآمده است.

میشل ویلیامز بخاطر بازی درخشان در فیلم منچستر کنار دریا یکی از شانس‌های اصلی نامزدی در این بخش اسکار 2017 است. اگرچه مدت زمان حضور ویلیامز در این فیلم خیلی طولانی نیست اما بازی تاثیرگذارش در یکی از صحنه‌های فیلم شانسش را برای نامزدی بالا برده است. میشل ویلیامز که نقش یک همسر جوان را بازی می‌کند سعی می‌کند همسرش سابقش (کیسی افلک) را برای زندگی مجدد راضی کند. 

دو شانس دیگر نامزدی بازیگر نقش مکمل زن هر دو بازیگر نقش مقابل اتین هاک هستند و فیلم‌هایشان در نیمه اول سال اکران شده است. کارمن اجوجو که درخشش در نقش کورتا اسکات کینگ در فیلم سلما نادیده گرفته شده بود، اینبار بخاطر بازی در نقش بازیگری که چت بیکر را به حرفه‌اش برگرداند، شانس نامزدی را دارد. جولیان مور هم که پیشتر برای فیلم آلیس برنده جایزه اسکار شده، اینبار در فیلم طرح مگی نقش استاد دانشگاه دانمارکی را بازی می‌کند که وسط یک مثلث عشقی گیر کرده است. این یکی از طنازانه‌ترین نقش‌آفرینی‌های جولیان مور است و احتمالاً توجه اعضای آکادمی را جلب می‌کند. 

کریستین استوارت هنوز نتوانسته نامزد جوایز اسکار بشود. اگر نقش اصلی او در فیلم کافه سوسایتی برایش نامزدی به ارمغان نیاورد، شانس نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن را خواهد داشت. استوارت در فیلم پیاده‌روی طولانی و نیم‌روزی بیلی لین اثر انگ لی نقش خواهر مهربان یک سرباز بازگشته از جنگ عراق را بازی می‌کند. البته در اینباره باید بعد از اکران فیلم با قطعیت نظر داد.

ما نامزدهای احتمالی را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم: نامزدهای احتمالی و رقبا. فقط کسانی موفق به قرار گرفتن در دسته اول شدند که فیلم‌هایشان به نمایش درآمده باشد. تفاوت دیگری بین این دو دسته وجود ندارد و شانس‌ها تقریباً برابر هستند.

نامزدهای احتمالی

آیا نائومی کینگ (تولد یک ملت)

کارمن اجوجو (Born to Be Blue)

جولیان مور (طرح مگی)

میشل ویلیامز (منچستر کنار دریا)

رقبا 

کریستین استوارت (پیاده‌روی طولانی و نیم‌روزی بیلی لین


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان