ماهان شبکه ایرانیان

دهم شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در شیراز

متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در شیراز تا دهم شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه www.adliran.ir ثبت نام اولیه را انجام دهند.

دهم شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در شیراز

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس با اعلام اینکه فراخوان در راستای تکمیل ظرفیت این دفاتر در استان فارس انجام شده است گفت: متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در شیراز تا دهم شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه www.adliran.ir ثبت نام اولیه را انجام دهند.

سید عبد النبی نجیبی افزود: اطلاعات در خصوص شرایط عمومی اختصاصی این فراخوان در اطلاعیه شماره 2 در سامانه مذکور موجود است.

وی تأکید کرد: مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده جهت ثبت نام با متقاضی می‌باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس تصریح کرد: نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور پروانه نمی‌باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

این مقام قضایی استان فارس بیان داشت: فقط اطلاعیه‌هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می‌شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیرقابل استناد است.

معاون قضایی و فناوری از اطلاعات دادگستری خاطر نشان کرد: پاسخ گویی به سوالات در این خصوص تنها از طریق شماره تلفن 63974048 (تهران) امکان پذیر است.

وی افزود: این مرحله فراخوان منحصراً مربوط به حوزه قضایی شیراز است و متقاضیان شهرستان‌ها و بخش‌ها از ثبت نام خودداری نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان