رفع تیرگی پوست ناحیه زیر بغل با درمان خانگی

تیرگی زیر بغل را با برخی درمان‌های خانگی و محصولات موجود در آشپزخانه می‌توانید برطرف کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید. خیلی از ما بعد از هربار اصلاح متوجه می‌‌شویم که رنگ پوست زیر بغل کمی‌تیره تر از نواحی دیگر بدن است. راه‌های ساده و بسیار سالمی‌برای رفع تیرگی این نواحی وجود دارد که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پوستتیرگی زیر بغل را با برخی درمان‌های خانگی و محصولات موجود در آشپزخانه می‌توانید برطرف کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید. خیلی از ما بعد از هربار اصلاح متوجه می‌‌شویم که رنگ پوست زیر بغل کمی‌تیره تر از نواحی دیگر بدن است. راه‌های ساده و بسیار سالمی‌برای رفع تیرگی این نواحی وجود دارد که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پوست1. استفاده از لیمو برای پاک کردن و روشن کردن زیر بغل

همه ما می‌دانیم که لیمو چقدر مفید است و درمان بسیاری از مشکلات پوستی می‌باشد که یکی از این مشکلات پوستی همان تیرگی زیر بغل است. کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه لیمو را بر روی پوست قسمت مورد نظر ماساژ دهید. لیمو به روشن شدن پوست کمک می‌کند. این یک راه بسیار آسان و موثر می‌باشد.

پوست2. پودر زردچوبه برای رفع تیرگی زیر بغل

پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوان یکی از مهمترین ادویه‌ها برای رفع تیرگی پوست است ؛ مقداری از پودر زردچوبه  را با 2قاشق کشک و 1 قاشق آرد مخلوط کنید و به مدت 30 دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید و بعد بشورید. این کار را 2 بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا تفاوت را ببینید.

پوست3. تاثیر خیار در رفع تیرگی زیر بغل

خنکی موجود در خیار باعث جوانی و شادابی پوست می‌شود. آب خیار را با مقداری زرد چوبه در قسمت مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه بشورید.

پوست4. تاثیر روغن نارگیل در رفع تیرگی

روغن نارگیل نه تنها در رشد مو بسیار موثر است بلکه برای درمان تیرگی نیز مفید است.2 قاشق روغن نارگیل را روی قسمت مورد نظر ماساژ دهید و قضاوت کنید که چه تغییری را می‌بینید.

پوست5. تاثیر سیب زمینی در رفع تیرگی زیر بغل

سیب زمینی نه تنها مزه خوبی دارد بلکه در درمان تیرگی نیز موثر است، آب سیب زمینی را بگیرید و به مدت 15 دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید هم‌چنین از سیب زمینی رنده شده هم می‌توانید استفاده کنید.

پوست6. تاثیر چوب صندل و گلاب

چوب صندل را با گلاب مخلوط کنید. می‌توانید از آن بر روی پوست گردن ، صورت و زیر بغل استفاده کنید و سپس با آب سر بشورید و خشک کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان