کفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی (۲)

کفش‌های آکسفورد همواره طرفداران خاص خود را دارند و فقط مناسب پاییز نیستند. مخصوصاً ‌امسال کفش‌های آکسفورد زنانة زیادی وارد بازار شده‌اند البته در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های تابستانی‌تر.

کفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی (2)

 

انواع کفش‌ها و صندل‌‌ها

لا انگشتی‌های شیک

اغلب لا‌انگشتی‌ها کفه تخت و اسپرت هستند  این دسته از کفش‌ها برای خریـــد و محیط‌هـــای غیر رسمی مناسب‌ترند چرا که در آنها انگشتان پا به طور کامل پیدا هستند ولی مزیت اصلی‌شان راحت بودن و جلوگیری از عرق کردن پاهاست.

کفش‌های پاشنه کوتاه

این کفش‌ها معمولا کمی پاشنه دارند بنابراین اگر می‌خواهید با کمک کفش کمی قد بلندتر به نظر برسید، این کفش‌ها مناسب‌ترند، اما پاشنه این نوع از کفش‌ها به قدری راحت است که اصلا احساس‌شان نمی‌کنید و به راحتی می‌توانید آنها را به پا کنید و به هر جا که دوست دارید بروید.

کفش‌های سیاه و سفید

معمولا این دسته از کفش‌ها بسیار مدروز هستند و افرادی که به شکل و رنگ کفش اهمیت بیشتری می‌دهند، آنها را ترجیح می‌دهند.

کفش‌هایی با رنگ‌های جیغ و تابستانی

البته که نباید کفش‌های شما همیشه مشکی یا به رنگ‌های خنثی باشد. رنگ‌های شاد مثل نارنجی، قرمز، زرد، فسفری و... حتی انواع گلدار در این فصل طرفداران خاص خود را دارند.

کفش‌های متالیک

اگر رنگ کفش اهمیت زیادی دارد، می‌توانید به این کفش‌ها نیز فکر کنید چرا که از انواع رنگ‌های شاد و درخشان تهیه می‌شوند قرار نیست که خودتان را فقط به نقره‌ای و طلایی محدود کنید، صورتی، بنفش، سبز، آبی و حتی قرمز متالیک نیز امسال روی مد است. کفش‌های متالیک بسیار نازک و معمولا برای تابستان مناسب است.

نیم بوت‌های کوتاه

این نیم‌بوت‌ها برای فصل گرم سال طراحی شده‌اند، پارچه‌های گلدار دارند و جوری طراحی شده‌اند که منافذی دارند و برای نفس کشیدن پاها مناسب هستند.  این دسته از کفش‌ها برای انواع پیراهن‌های کوتاه اسپرت مناسب‌ترند.

 کفش‌های بندی

برخی از انواع بوت‌‌ها، کفش‌ها و صندل‌ها را با سر هم کردن نوارها و بندها طراحی می‌کنند (شبیه بانداژ).  در این کفش‌ها به نظر می‌رسد که پاها بسیار راحتند اما باز هم یادآوری می‌کنیم که انواع لنین آنها  مناسب‌ترند.

آکسفورد

کفش‌های آکسفورد همواره طرفداران خاص خود را دارند و فقط مناسب پاییز نیستند. مخصوصاً ‌امسال کفش‌های آکسفورد زنانة زیادی وارد بازار شده‌اند البته در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های تابستانی‌تر.

برخی از خانم‌ها و آقایان معتقدند که راحت‌ترین نوع کفش، کفش‌های آکسفورد هستند. اگر تصمیم گرفته‌اید که خیلی زود، خرید کفش مورد نظرتان را انجام دهید، بهتر است به خاطر داشته باشید:

که پاها بعدازظهر هم از نظر طولی و هم از نظر عرضی بزرگ‌تر می‌شوند. اگر میخچه دارید یا اینکه اگر خار پاشنه شما را اذیت می‌کند، به سلامت پاهایتان بیشتر اهمیت دهید.

کفش تازه و نو هرگز نباید پاها را زخمی و آسیب‌دیده کند. فکر نکنید که بعد از مدتی راحت‌تر خواهند شد. اگر کفش‌ها قالب پاهای شما نیستند، اصرار به خرید آنها نکنید. همواره کفشی را خریداری کنید که با تیپ شخصیتی، ظاهری و پاهای شما تناسب داشته باشد.

 

 برای خواندن بخش اول- کفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی- اینجا کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر