بام تهران

بام تهران مجموعه‌ای است در بالاترین نقطه خیابان ولنجک که شامل امکانات تفریحی و گردشگری زیادی است. به علت وجود مناظر زیبای کوهستانی و نیز دید زیبا از بالایی‌ترین نقطه شهر تهران موجب شده شهروندان برای استفاده از طبیعت و مناظر زیبا، به بام تهران بیایند

بام تهران مجموعه‌ای است در بالاترین نقطه خیابان ولنجک که شامل امکانات تفریحی و گردشگری زیادی است. به علت وجود مناظر زیبای کوهستانی و نیز دید زیبا از بالایی‌ترین نقطه شهر تهران موجب شده شهروندان برای استفاده از طبیعت و مناظر زیبا، به بام تهران بیایند. جاده ای که از پارکینگ تا ایستگاه اول به صورت آسفالت ساخته شده است، به‌عنوان مسیری تفریحی و محلی برای پیاده‌روی استفاده میشود. تردد اشخاصی که قصد بالا رفتن از کوه‌های منطقه توچال و یا قصد استفاده از تله کابین را دارند باعث اهمیت بیشتر مجموعه بام تهران شده‌است. این مسیر که عموما مورد استفاده گروه‌های مختلف مراجعین قرار می گیرد بارزترین مشخصه این مجموعه است.

   باشگاه بانجی جامپینگ

این باشگاه اولین باشگاه جامپینگ در ایران بوده که شامل سکوی 40 متری پرش و همچنین پیست اسکیت است. در هردو بخش توسط مربیان متخصص و حرفه ای، آموزش های ابتدایی و حرفه ای را به کلیه رده های سنی ارائه می شود .

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

بام تهران

باشگاه تیراندازی با کمان

این باشگاه با مساحت 1500 متر مربع، در مسیر جاده سلامتی و مقابل بوستان سلامتی 1 واقع شده است که با تمامی تجهیزات مورد نیاز تیراندازی با کمان و دارت در محیطی صمیمی و دوستانه پذیرای مراجعین می باشد.

امکانات تیراندازی با کمان و دارت به صورت تفریحی برای آقایان و بانوان در هر رده سنی در این مجموعه فراهم شده است و نیز این باشگاه برای علاقه مندان به فعالیت در این رشته ها به صورت حرفه ای زیر نظر مربیان با تجربه کلاسهای آموزشی برگزار می کند.

این باشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب فعال می باشد و همچنین علاقه مندان می توانند در مسابقات دوره ای که در این باشگاه به صورت تفریحی و حرفه ای برگزار می شود شرکت نمایند.

بام تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان