کلاه های تابستانی

کلاه‌های تابستانی نباید خیلی بزرگ و سنگین باشند و در شما ایجاد احساس گرمای بیشتری کنند بلکه باید سبک باشند و فقط لبه‌های پهن داشته باشند.

کلاه های تابستانی

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای زنان

کلاه‌ها از جمله وسایل ضروری فصل گرم هستند، آنها نه تنها جنبه زیبایی دارند بلکه تا حدود زیادی از پوست ما در برابر آفتاب و اشعه‌های زیانبارش محافظت می‌کنند.

وقتی که سخن از ایمنی برابر خورشید به میان می‌آید، بی‌شک تلاش می‌کنیم تا از روش‌های موثر و درست استفاده کنیم، مثلا کلاه‌های مناسب در برابر نور خورشید، کلاه‌هایی هستند که لبه کاملا پهن (حدود 4 سانتیمتر)‌ دارند. کلاه‌های لبه پهن به خوبی روی سطح صورت و گردن را می‌پوشانند. متخصصان می‌گویند که خانم‌های قد بلند و کشیده بهتر است از کلاه هایی که حدود 4 سانتیمتر لبه دارند و خانم‌های کوتاه‌تر، کلاه‌هایی با لبه 3 سانتیمتری استفاده کنند.

کلاه‌های بلند

هیچگاه در اندازه و سایز کلاه نیز اغراق نکنید، چرا که ممکن است روی سر و صورت شما سنگینی کند. صورت‌های زاویه‌دار بهتر است که از کلاه‌های بلند استفاده کنند و کسانی که صورت‌های چهارگوش دارند، بهتر است از کلاه‌های گرد استفاده کنند و برعکس برای صورت‌های گرد نیز، کلاه‌های چهارگوش مناسب‌ترند.

کلاه‌های تابستانی نباید خیلی بزرگ و سنگین باشند و در شما ایجاد احساس گرمای بیشتری کنند بلکه باید سبک باشند و فقط لبه‌های پهن داشته باشند.

وقتی که صفحات مجلات مد را ورق می‌زنیم، گاهی اوقات کلاههای بسیار پهن(حدود 7 سانتیمتر) در قسمت لبه‌ها را می‌بینیم که بسیار هم شیک به نظر می‌رسند اما به خاطر داشته باشید که اگر اندام کوچک و ریزنقش دارید، سراغ این مدل از کلاه ها نروید چرا که باعث می‌شوند کوتاه‌تر و ریزتر نیز به نظر برسید. برای عکس گرفتن و عکاسی‌ها استفاده از این مدل کلاه‌ها موردی ندارد ولی در زندگی روزمره نه.

کلاه‌های با پارچه نازک

برخی از انواع کلاه‌ها نیز باعث می‌شوند هوا به موهاو پوست سر نرسد. در واقع در فصل تابستان کلاه‌هایی مناسب‌ترند که در قسمت زیرشان هوا جریان داشته باشد برای این منظور کلاه‌هایی که از جنس پارچه نازک لنین تولید می‌شوند، بسیار مناسب هستند. پارچه لنین سبک است و به راحتی هوا را جریان می‌دهند.

خانم‌هایی که صورت‌های زاویه‌‌دار دارند از کلاه های بلندتر استفاده می‌کنند صورت‌های گرد باید به دنبال کلاه‌هایی باشند که چهارگوش و مربعی هستند و اگر از کلاه‌های گرد استفاده کنند، مسلما گردتر به نظر خواهند رسید. با بستن یک روبان با هر رنگی که دوست دارید، می‌توانید ظاهر کلاه را تغییر دهید و آن را با سایر لباس‌های خود هماهنگ کنید.

وقتی که کلاه متناسب با خود را بیابید، بی‌شک احساس خواهید کرد که بخشی از خودتان است. راحتی یکی از مقولات بسیار مهم در انتخاب هر نوع پوششی است. کلاه انتخابی شما علاوه بر زیبایی و متناسب بودن با شکل و حالت صورت‌تان باید به شما احساس راحتی نیز بدهد. وقتی که از خانه خارج می‌شوید، باید در کلاهی که روی سر گذاشته‌اید آنقدر احساس راحتی داشته باشید که هر لحظه نخواهید آن را از روی سر خود بردارید و نفس راحتی بکشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان