ماهان شبکه ایرانیان

دادستان مرکز استان گلستان در گفت وگو با میزان خبرداد

دستگیری دو نفر دیگر از اراذل و اوباش زیر گذر گلشهر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: دو نفر دیگر از افرادی که یک ماه پیش در زیرگذر گلشهر به حرکات مارپیچ و خودنمایی با سلاح سرد، شمشیر، قمه و دره و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی و بستن مسیر عبوری مردم اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: دو نفر دیگر از افرادی که یک ماه پیش در زیرگذر گلشهر به حرکات مارپیچ و خودنمایی با سلاح سرد، شمشیر، قمه و دره و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی و بستن مسیر عبوری مردم اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: در پرونده زیرگذر گلشهر گرگان، تعدادی از جوانان هنگام حرکات مارپیچ حین رانندگی با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری در فضای خبری و مجازی استان بارتاب‌های گسترده‌ای یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی افزود: پس از بررسی‌ها 7 نفر در این پرونده شناسایی شدند که 5 نفر دستگیر و 2 نفر دیگر هم بعدا احضار شدند.

دادستان گرگان اضافه کرد: 2 نفری که به تازگی دستگیر شده اند و دیگر متهمان این پرونده با قرار تأمین کیفری در زندان هستند.

به گفته وی، این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی به ریاست قاضی رزاقی نژاد در حال رسیدگی است و به زودی با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان