معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر:

باید آثار برتر جشنواره نقش تن‌پوش را به تولید رسانیم

الهام زایجانی گفت که باید در جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر جشنواره نقش تن‌پوش و ظرفیت های ایجاد شده در آن آثار برتر را به تولید رسانیم.

باید آثار برتر جشنواره نقش تن‌پوش را به تولید رسانیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نخستین نشست شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، نمایندگانی از جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر و اعضای هیئت داوران پنجمین دوره جشنواره برگزار شد.

الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در این جلسه به ارائه گزارش از برگزاری دوره پنجم این جشنواره پرداخت و گفت:از جمله دستاوردهایدوره پنجم این جشنواره می توان به معرفی هر چه بهتر جشنواره و پوشش رسانه‌ای مطلوب آن اشاره کرد.

زایجانی ادامه داد: دراین راستا شبکه دانشجویی در چند شهر بزرگ کشورتشکیل دادیم و در کنار برگزاری روند اجرایی جشنواره، ورک شاپ های آموزشی در تبریز و سنندج برگزار کردیم و با مشارکت شهرداری تهران در نگارخانه شهدخت آثار منتخب این جشنواره و دوره‌های گذشته را به نمایش گذاشتیم.

وی تصریح کرد: تجاری سازی جشنواره از جمله برنامه‌هایی بود که به آن اهتمام ویژه ای داشتیم و برندهای بسیاری نیز در جریان جشنواره کنارمان بودند و به این نتیجه رسیدیم که باید در جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر جشنواره و ظرفیت های ایجاد شده در آن آثار برتر را به تولید رسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر