رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر:

جشنواره ملی نقش تن پوش به ایثار و شهادت می پردازد

بهزاد رشیدی گفت: در بخش مسابقه این دوره قصد داریم موضوع اصلی را بر مبنای دهه فجر و مفهوم ایثار و شهادت قرار دهیم.

جشنواره ملی نقش تن پوش به ایثار و شهادت می پردازد

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بهزاد رشیدی، رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در نشست شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش گفت: مراحل کار ششمین دوره این جشنواره را با توجه به تجارب ارزنده ادوار گذشته آغاز کردیم و در بدو اکر تغییراتی را در فراخوان آن منظور کردیم.

وی ادامه داد: کلیت کار طبق همان روال گذشته است و تنها در اهداف، محورهای موضوعی و تدابیری که در بخش های جنبی جشنواره قصد انجام آن را داریم تغییراتی لحاظ شده است.

رشیدی تصریح کرد: به طور مثال بحث تجاری سازی طرح های منتخب جشنواره را در دستور کار داریم و معتقدیم باید راهکارهای عملیاتی در خصوص رسیدن آثار به مرحله فروش و تجاری سازی آنها به مورد اجرا درآید.

رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در ادامه گفت: در دوره جدید برآنیم تا زندگی شهری و علاوه بر آن آئین‌ها و سنت‌های ایرانی را که اغلب به دست فراموشی سپردهشده اند همچوناعیاد دینی و ملی، به عنوان محورهای موضوعی مورد توجه قرار دهیم.

رشیدی تأکید کرد: در دوره پیش رو بر جنبه کاربردی تر شدن جشنواره تأکید داریم و تا زمان برگزاری اختتامیه، برنامه ریزی به منظور برپایی ورک شاپ های آموزشی به انجام خواهد رسید.

وی افزود: در بخش مسابقه این دوره قصد داریم موضوع اصلی را بر مبنای دهه فجر و مفهوم ایثار و شهادت قرار دهیم و به شکل مصداقی و به جهت سالگرد واقعه ساختمان پلاسکو، این موضوع نیز مورد تأکید است.

رشیدی گفت: پیش نویس فراخوان ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش آماده شده است و در ادامه برگزاری چنین جلساتی، ضمن همفکری، تشریک مساعی و اعمال برخی تغییرات جزئی و احصاء برخی نظرات کارشناسی از سوی صاحبان برند و فعالان عرصه مد و لباس، فراخوان نهایی شهریور ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر