موسوی در موافقت با وزیر پیشنهادی رفاه:

ربیعی ۳۰ دستورالعمل برای مقابله با فساد صادر کرده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی در دوران مدیریت چهار ساله خود ۳۰ دستورالعمل برای مقابله با فساد صادر کرده است.

ربیعی 30 دستورالعمل برای مقابله با فساد صادر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه نوبت عصر روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی سید فرید موسوی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: حجم نیروی انسانی مازاد که در مجموعه‌های واگذار شده به شستا مشغول به کار هستند، از چالش‌های این مجموعه است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مجموعه شستا در دولت‌های گذشته از مشکلات زیادی برخوردار بوده و فساد اقتصادی در این مجموعه وجود داشته است، گفت: ایجاد شفافیت در این حوزه امر بسیار مهمی است و آقای ربیعی در این راستا سامانه‌ای را جهت شفافیت ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در دوره چهار ساله وزارت آقای ربیعی، حضور مدیران دوشغله در هیأت مدیره‌ها ممنوع شد و 30 دستورالعمل برای مقابله با فساد صادر شده است.

موسوی، فعال‌سازی بنگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در دوره وزارت ربیعی را از اقدامات مهم وزیر پیشنهادی خواند و گفت: شرکت‌های تحت مدیریت شستا تمام صورت‌های مالی خود را منتشر کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 18 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید برای راه‌اندازی پروژه‌های جدید انجام شده و 75 درصد این طرح‌ها در مناطق کمتر توسعه‌یافته تعریف شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بازدهی سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی 300 درصد افزایش یافته؛ علاوه بر این فروش ترکیبی 136 درصد در دولت یازدهم افزایش یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر