ماهان شبکه ایرانیان

حسنی در موافقت با وزیر پیشنهادی رفاه:

ربیعی برنامه کاملی برای اشتغال و مدیریت صندوق های بازنشستگی دارد

نماینده مردم رشت با بیان اقدامات ربیعی در چهار سال گذشته، گفت: وزیر پیشنهادی برنامه دقیقی برای مدیریت صندوق های بازنشستگی در چهار سال آینده دارد.

ربیعی برنامه کاملی برای اشتغال و مدیریت صندوق های بازنشستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه نوبت عصر روز چهارشنبه مجلس شورای حسنی جوریابی نماینده رشت در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روزی که داعش به مجلس حمله کرد، من هم مانند همه ملت ارزش امنیت را فهمیدم. کارگردان فیلم سینمایی «نیمروز» در مورد اثر سینمایی خود می خواستم به مردم ایران بگویم این امنیت همیشه در ایران وجود نداشته و جوانان ایرانی آرامش را به ما هدیه داده اند.

نماینده رشت اظهار داشت: دکتر ربیعی از همان نسل است، در دهه شصت خود را برای امنیت و آرامش کشور در جای جای ایران از کردستان گرفته تا آمل به آب و آتش زد، امروز هم برای حل مشکلات مردم حتی شبها هم در وزارتخانه می خوابد.

حسنی گفت: دولت قبل از هدفمندی فرار کرد، اما وزارت رفاه دولت تدبیر این قانون را به درستی اجرا کرد.

وی اظهار داشت: آقای ربیعی بیمه همگانی را علیرغم مخالفت مسئولان اجرایی کرد، اما متاسفانه در بیان و نمایش کارهایش ضعف دارد. اگر وقت بیشتری برای نمایش کارهایش می گذاشت، شاید امروز در مجلس مخالفان کمتری داشت.

حسنی کاهش درآمدهای نفتی را عامل کاهش نرخ اشتغال خواند و گفت: سرمایه گذاری در اشتغال اثر اساسی دارد. در دوره های نهم و دهم منابع مالی به جای اینکه به سرمایه گذاری اختصاص یابد، به هزینه های جاری اختصاص یافت.

نماینده رشت گفت: مطالبات بانکی نشان می دهد منابع بانکی هم در دولت های گذشته به مسیری غیر از سرمایه گذاری در تولید رفته است.

وی با اشاره به برنامه های ربیعی برای اشتغال و مدیریت صندوق های بازنشستگی در چهار سال آینده از نمایندگان خواست به وی رای اعتماد بدهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان