حسن ‌نژاد در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

انتقاد از احسنت گفتن برخی نمایندگان به وزرا/ شان مجلس را حفط کنید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس برخی رفتارهای نمایندگان در حمایت از وزرا را موجب وارد شدن خدشه به شان مجلس خواند.

انتقاد از احسنت گفتن برخی نمایندگان به وزرا/ شان مجلس را حفط کنید

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا در تذکری گفت: مجلس جای شور و مباحثه است. مخالفان و موافقان باید صحبت کنند تا نمایندگان بتوانند بر اساس نتایج صحبت ها تصمیم گیری کنند و به برنامه های وزرا رای بدهند.

وی ادامه داد: مخالفان وزرا در موضوع صحبت نمی کردند، موافقان هم می گفتند عجب وزیری، نه سوالات جواب داده می شد و نه برنامه ها تشریح می شد ما از این صحبت ها نفهمیدیم که برنامه های وزرا خوب یا بد.

وی تصریح کرد: ما ناظر بر دولت هستیم باید شان مجلس حفظ شود این کاری که بعد از سخنرانی وزرا دوستان احسنت می گویند و به استقبال وزیر رفته و روبوسی می کنند شان مجلس را خدشه دار می کند.

گودرزی: نمایندگان مخالف در موافقت وزیر صحبت می کنند

در ادامه عباس گودرزی نماینده بروجرد در تذکری گفت:  آقای پزشکیان من برای صحبت کردن در موضوع موافقت با رای اعتماد به چهار وزیر ثبت نام کردم اما در قرعه کشی اسم من در نیامد متاسفانه امروز برخی نمایندگان به عنوان مخالف پشت تریبون رفته وقت مجلس می گیرند و در موافقت حرف می زنند باید تذکر داده شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حریت مجلس گفت: شنیده شده که اگر نماینده ای در مخالفت با وزرا ثبت نام کرده و صحبت کند مشکلات حوزه انتخابیه اش باقی مانده و حل نمی شود، هیات رئیسه موظف به رسیدگی به این امور است.

در ادامه احمد امیرآبادی تذکری نسبت به اقدام برخی نمایندگان که در قرعه کشی به عنوان مخالف یا موافق اسم شان در می آمد با دیگر نمایندگان برای تقسیم زمان توافق می کردند اما وقتی که پشت تریبون قرار می گرفتند حاضر به تقسیم وقت شان نمی شدند و از تمام وقت خود استفاده می کردند. داد.

انتقاد پزشکیان از خلف وعده برخی نمایندگان

پزشکیان در پاسخ به این تذکر گفت: این بحث تعهد انسانی است ما کسی را وادار نکرده ایم که وقت خود را با دیگری تقسیم کند. اما وقتی توافق کردید زشت است که بگویید وقت برای ماست و به کس دیگری نمی دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر