ماهان شبکه ایرانیان

انتظار ۳ تا ۱۲ ماهه برای رزرو میز در۱۰ رستوران برتر دنیا!

اخیرا گزارشی را در مورد بهترین رستوران‌های دنیا و قیمت میانگین صرف غذا در آن‌ها منتشر کردیم. خودتان بهتر می‌دانید که صرف غذا در این رستوران‌ها، کار ساده ای نخواهد بود و این‌طور نیست که یک شب که هوس کردید که بیرون غذا بخورید، به آن‌جا بروید. چرا که باید میز رزرو کنید وبرای آن‌که نوبت‌تان شود باید بین یک تا ۱۲ ماه منتظر بمانید.

رستوران های برتر دیا

اخیرا گزارشی را در مورد بهترین رستوران‌های دنیا و قیمت میانگین صرف غذا در آن‌ها منتشر کردیم. خودتان بهتر می‌دانید که صرف غذا در این رستوران‌ها، کار ساده ای نخواهد بود و این‌طور نیست که یک شب که هوس کردید که بیرون غذا بخورید، به آن‌جا بروید. چرا که باید میز رزرو کنید وبرای آن‌که نوبت‌تان شود باید بین یک تا 12 ماه منتظر بمانید.

رستوران اوستریا فرانچسکانا

1- رستوران اوستریا فرانچسکانا (مودنا- ایتالیا): دست کم سه و نیم ماه

میزهای این رستوران تا آخر اکتبر رزرو شده است. زمان رزرو میز برای ماه اکتبر در این رستوران از اول جولای آغاز شد و4 ساعت بعد پر شد. رزرو این رستوران برای ماه دسامبر روز اول ماه سپتامبر صورت می‌گیرد و پروسه رزرو میز دراین رستوران به صورت آنلاین و از طریق وب سایت خواهد بود.

رستوران ال سییردکن روکا

2-رستوران ال سییر د کن روکا (خیرونا- اسپانیا): یازده ماه

رزرو میز دراین رستوران به صورت آنلاین در اولین روز هرماه آغاز می‌شود و معمولا برای یازده ماه بعد می‌توانید میز رزرو کنید. به علاوه برای تضمین رزروتان باید از کارت اعتباری‌تان استفاده کنید.

رستوران ایلون مدیسون پارک

3- رستوران ایلون مدیسون پارک (نیویورک- آمریکا):2 الی 3 هفته

شام خوردن دراین رستوران ساده تر از سایر رستوران‌های برتر دنیاست. برای صرف غذا در ساعاتی مثل 5 یا 6 بعدازظهر می‌توانید به سادگی و برای دو تا سه هفته بعد میز رزرو کنید.

رستوران سنترال

4- رستوران سنترال (لیما- پرو): دست کم 2 ماه

در این رستوران معمولا برای 60 روز بعد می‌توانید میز رزرو کنید. بهترین راه استفاده از سیستم رزرو آنلاین است. رزرو میز برای صرف ناهار در این رستوران کمی‌ساده تر از رزرو میز شام است.

رستوران نوما

5- رستوران نوما (کپنهاگ- دانمارک): دست کم 3 ماه

رزرو میز در این رستوران هم به صورت آنلاین و برای سه ماه آینده انجام می‌شود. اگر بخواهید زودتر از سه ماه بعد در این رستوران غذا بخورید، باید وجه بیشتری بپردازید. طبقه بالا و اختصاصی رستوران گنجایش 16 نفر را دارد و منوی غذایی این بخش مثل منوی طبقه اصلی رستوران است.

رستوران میراسور

6- رستوران میراسور (منتون- فرانسه): یک سال

سیستم رزرو میز دراین رستوران از یک سال قبل صورت می‌گیرد. البته از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی می‌توان از خالی بودن احتمالی میزها در زمانی زودتر از یک سال مطلع شوید.

رستوران موگاریتز

7- رستوران موگاریتز (اررنتریا- اسپانیا): 3 تا6 ماه

رزرو میز دراین رستوران کمی‌سخت است. چون برنامه مشخص و واضحی در مورد میزهای رزرو شده در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. برای رزرو میز در این رستوران باید فرمی‌را پر کنید و در آن تاریخ و ساعت مدنظرتان را اعلام کنید و امیدوار باشید که پاسخ مثبت دریافت کنید.اما معمولا مشتریان این رستوران بین 3 تا 6 ماه منتظر می‌مانند تا بتوانند دراین رستوران در شمال اسپانیا غذا صرف کنند. این رستوران در 4 ماه از سال تعطیل است و همین باعث می‌شود تا تراکم مشتریان برای رزرو میز کمی‌بیشتر شود.

رستوران ناریساوا

8- رستوران ناریساوا (توکیو- ژاپن): دست کم 2 ماه

اگربه زبان ژاپنی مسلط نیستید، نگران نباشید. سیستم رزرو آنلاین این رستوران به زبان انگلیسی است تا بدین ترتیب توریست‌ها هم بتوانند دراین رستوران غذا بخورند. رزرو میز در اولین روز کاری هر ماه انجام می‌گیرد و معمولا می‌توانید برای دو ماه بعد میزی را دراین رستوران رزرو کنید.

 رستوران استیررک

9- استیررک (وین- اتریش): یک ماه

سیستم رزرواسیون این رستوران از سه ماه قبل، باز می‌شود و استفاده از سیستم رزرو آنلاین این رستوران کار ساده ای است. البته برای صرف ناهار دراین رستوران کار شما ساده تر است و اگر امروز رزرو کنید، می‌توانید فردا در این رستوران ناهار بخورید. اما برنامه ریزی برای صرف شام دراین رستوران کمی‌سخت و پیچیده می‌شود.

رستوران آسادور اتسباری

10- آسادور اتسبارری( آسپه- اسپانیا): 1 تا 3 ماه

سیستم رزرو میز در این رستوران تنها از طریق ارسال ایمیل امکان پذیر است و تنها شنبه شب‌ها می‌توانید دراین رستوران میز رزرو کنید. این رستوران در 5 سال اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته و با توجه به تعداد میهمانان‌تان بین یک تا سه ماه درلیست انتظار خواهید ماند. البته صرف ناهار دراین رستوران کار ساده تری است وشما می‌توانید برای شش روز بعد، برای ناهار دراین رستوران میز رزرو کنید.

@***2614-2029-69***!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان