دردسر ‌ها و معایب نامزدی طولانی مدت

بعضی از زوج ها، توانایی این را دارند که تنها در عرض چند هفته، برای عروسی رویایی خود برنامه‌ریزی کنند و  نامزدی آن‌ها کوتاه مدت است؛ در مقابل، زوج‌هایی هستند که دوران نامزدی آن ها چند سال طول می‌کشد و همچنان برنامه‌ای برای تدارک مراسم عروسی خود ندارند

نامزدی طولانی مدت

بعضی از زوج ها، توانایی این را دارند که تنها در عرض چند هفته، برای عروسی رویایی خود برنامه‌ریزی کنند و  نامزدی آن‌ها کوتاه مدت است؛ در مقابل، زوج‌هایی هستند که دوران نامزدی آن ها چند سال طول می‌کشد و همچنان برنامه‌ای برای تدارک مراسم عروسی خود ندارند. هم نامزدی کوتاه مدت و هم بلند مدت، دارای فواید و معایبی هستند. تعیین زمان عروسی زوج ها، بستگی به توانایی مالی آن ها و هم‌چنین آمادگی شان برای انجام تدارکات مراسم عروسی دارد؛ که معمولا این تدارکات هزینه بر هستند و نیاز به صرف زمان زیادی است. در پائین به تعدادی از دردسرها و معایت نامزدی طولانی مدت اشاره خواهد شد:

نامزدی طولانی مدت

بعد از مدتی، شما این احساس را دارید که دوست دارید هرچه سریع‌تر عروسی کنید و به خانه خودتان بروید. انجام مقدمات مراسم عروسی، هیجان انگیز و جذاب است، البته تا حدی! انجام دادن این تدارکات، نیازمند صرف زمان زیادی است. پس از مدتی، شما دوست دارید که روزها با سرعت بیشتری بگذرند و مراسم عروسی شما هر چه سریع تر انجام شود و به پایان برسد. طولانی بودن دوران نامزدی، همراه با داشتن انواع مختلف این حس‌ها است. 

مد و سبک مراسم عروسی همواره در حال تغییر است:

با گذشت زمان، ممکن است که دید و نظر اولیه شما در مورد مراسم ازدواج‌تان، تغییر کند. در واقع، با تغییر مد، شما نیز دوست دارید که ایده‌ها و تصمیمات خود را در مورد مراسم ازدواج‌تان، بر اساس آن‌ها تغییر دهید تا مراسم شما نیز منطبق با مد روز باشد. این اتفاق ممکن است برای هر عروس و دامادی اتفاق بیوفتد؛ اما اگر عروسی شما زیاد به تاخیر بیوفتد، بدین معنی است که باید بیشتر با وسوسه‌های خود برای تغییر جزئیات عروسی تان و مطابقت دادن آن با مد روز،  مبارزه کنید.

نامزدی

برخی از اتفاقات مهم زندگی، سبب ایجاد مشکلاتی در برنامه ریزی شما برای مراسم عروسی و به تاخیر افتادن آن می‌شوند:

این مشکلات می‌توانند از دست دادن کار همسر شما و یا فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده شما و یا همسرتان باشند. زمان می‌گذرد و مسائلی در زندگی اتفاق می‌افتد که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با آن ها می‌شوید؛ تمام این مشکلات باعث به تاخیر افتادن مراسم عروسی شما می‌شود. 

همان‌طور که بیان شد، ممکن است در دوران نامزدی شما، مسائل و مشکلاتی اتفاق بیوفتند که سبب به تاخیر افتادن مراسم عروسی شما و طولانی شدن دوران نامزدی تان شوند؛ و همین طولانی شدن نامزدی شما، دردسرهایی مخصوص به خود دارد. در نتیجه، بعد از نامزدی، با همسرتان صادقانه و منطقی گفتگو کنید تا بتوانید به طور واقع بینانه، زمانی را برای مراسم عروسی خود تعیین کنید و تا حد امکان از بروز مشکلات جلوگیری کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان