ماهان شبکه ایرانیان

کلوپ: چرا باید بازیکنی بخواهد از لیورپول برود؟

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در طعنه به «کوتینیو» گفت به نظرش عجیب است که بازیکنی بخواهد لیورپول که در حال حاضر تیم خوبی است را ترک کند.

کلوپ: چرا باید بازیکنی بخواهد از لیورپول برود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول، معتقد است نمی‎داند چرا یک بازیکن باید تصمیم بگیرد از لیورپول برود.

او درباره اتفاقات و شایعات اخیر درباره انتقال احتمالی کوتینیو به لیورپول صحبت کرده است: من هرگز درباره صحبتی که با بازیکنانم کردم صحبت نمی‎کنم. اما می‎توانید به طور کلی تصور کنید، به نظرم برای همه بازیکنان لیورپول تیم خوبی است، تیمی که مخصوصا در حال حاضر بسیار خوب است.

سرمربی آلمانی در ادامه گفت: تیم ما میانگین سنی خوبی دارد، بازیکنان جوانی در این تیم هستند، در واقع ترکیب خوبی از بازیکنان که در مسیر مورد نیاز حرکت می‎کنند. انتظارات 20 سال پیش را هم کنار گذاشته‎ایم و حالا هواداران از ما انتظارات جدیدی دارند. آن‌ها خواسته‎های زیادی از ما دارند، آن هم به خاطر کاری که فصل گذشته کردیم.

کلوپ در نهایت گفت: از شرایط راضی‎‌ام و دید مثبتی نسبت به پروژه لیورپول دارم. دلیلی نمیبینم که هیچ یک از بازیکنانمان بخواهند در حال حاضر این تیم را ترک کنند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان