ماهان شبکه ایرانیان

هرگز با آرایش صورت نخوابید

"هرچه مدت زمان بیشتری با آرایش صورت بخوابید، آسیب بیشتری به پوست شما خواهد رسید"

washing your face

"هرچه مدت زمان بیشتری با آرایش صورت بخوابید، آسیب بیشتری به پوست شما خواهد رسید".این گفته Janet Graf متخصص پوست در کلینیک  Mount Sinai در نیویورک است.زمانی که شما خسته هستید و تمایلی به شستن آرایش صورت خود  ندارید شاید فکر کنید که مسئله ای نیست و فردا صورتتان را پاک خواهید کرد اما باید گفت که این یک مسئله بزرگ است و سبب آسیب رسانی به پوست شما می شود.
پوست ما هم مانند باقی قسمت های بدن دارای ریتم های شبانه روزی است و شب برای پوست مهمترین زمان است چرا که در این زمان پوست تجدید می شود و چنانچه مواد آرایشی بر روی آن باشد در این چرخه اختلال ایجاد خواهد شد.

powder skin foundation
کرم پودر:
پودرها بسته به روش استفاده پتانسیل آسیب رسانی به پوست را دارند.چنانچه شما پودر را صبح به پوست صورت خود بزنید و تمام طول روز بر روی پوست شما باقی بماند و با همان پوست پوشیده شده با پودر بخوابید شرایط خطرناکی را برای پوست خودایجاد کرده اید چرا که این پودر تمام آلودگی های موجود در محیط را به خود جذب کرده و آن را در سراسر پوست شما پخش کرده است.

@***3468-2710-238-2979***!

mascara
ریمل:
بعضی خانم ها آرایش چشم و ریمل را قبل از خواب نمی شورند چرا که معتقدند  با این کار صبح روز بعد مژه های زیباتری خواهند داشت بعضی دیگر نیز توان مقابله با تنبلی را نداشته و مستقیما به سمت تخت خواب خود می روند.اما این کار برای چشمان شما مضر خواهد بود.ذرات موجود در ریمل می تواند سبب اذیت کردن چشم شده و به راحتی موجب عفونت و ورم ملتحمه چشم می شود.


به یاد داشته باشید چنانچه قبل از خواب ریمل را از مژه هایتان  پاک نکنید ، برخلاف تصور نه تنها سبب زیبایی مژه های شما نخواهد شد بلکه آنها را ضعیف و شکننده خواهد کرد.اگر گاهی خستگی بر شما غلبه کرده و واقعا تمایل دارید که با آرایش به رخت خواب بروید توصیه می کنیم که محصولات پاک کننده ی آرایشی تان را جایی نزدیک تخت بگذارید تا در تخت خواب از آنها استفاده کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان