اولادقباد در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

برگزاری منظم و پرشور انتخابات از نقاط قوت کارنامه رحمانی‌فضلی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری منظم و پرشور انتخابات در سال‌های اخیر از جمله نقاط قوت کارنامه رحمانی‌فضلی در وزارت کشور بوده است.

برگزاری منظم و پرشور انتخابات از نقاط قوت کارنامه رحمانی‌فضلی است

به گزارش خبرنگار مهر، فریده اولادقباد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس و در موافقت با عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر پیشنهادی کشور با بیان اینکه وزارت کشور حافظ نظم و امنیت و مسئول سیاست عمومی و هماهنگ‌کننده دستگاه‌های استانی و شهرستانی است، اظهار داشت: بر این اساس فعالیت‌های این وزارتخانه از تنوع و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: آقای رحمانی‌فضلی دارای نگرش سیستمی در تحلیل مسائل و پدیده‌هاست و ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مسائل را مورد توجه قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رحمانی‌فضلی کلیت نظام سیاسی را بر سلایق فردی و سیاسی ترجیح می‌دهد و در تمام مسئولیت‌ها در صدا و سیما، شورای عالی امنیت ملی و دیوان و محاسبات و وزارت کشور اعتقاد داشته است که باید بر اساس سیاست توسعه‌محور قدم برداشته شود.

اولادقباد با اشاره به برگزاری منظم و پرشور انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری دوازدهم، شوراهای پنجم و خبرگان رهبری عنوان کرد: اینها از نقاط قوت آقای رحمانی‌فضلی در مدیریت وزارت کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی افراد برای دریافت مجوز حزب باید مدت‌های طولانی منتظر می‌ماندند، اما فراهم‌سازی زمینه تشکیل 54 حزب و برگزاری میانگین 30 کنگره احزاب سیاسی در سراسر کشور از جمله فعالیت‌های رحمانی‌فضلی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، انتصاب مدیران استانی و مدیران کل ستادی از میان اقلیت‌های مذهبی را از دیگر فعالیت‌های مثبت رحمانی‌فضلی خواند و گفت: انتظار داریم شاهد ارتقای پست‌های مدیریتی زنان در سطح کشور از جمله به عنوان استاندار باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان