هتل پارس شیراز

امکان رزرو این هتل توسط &#۸۲۲۰;سامانه رزرواسیون مهر&#۸۲۲۱; مقدور می باشد. رزرو هتل پارس شیراز

امکان رزرو این هتل توسط “سامانه رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز**5 ستاره** توسط آقای اسدالله بخشی در سال ١٣٨١افتتاح گردید.هتل پارس شیراز یکی از زیباترین هتل های جنوب کشور واقع شده در خیابان کریمخان زند شیراز با فاصله زمانی 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی،45 دقیقه تا تخت جمشید ،10 دقیقه تا آرامگاه سعدی شیراز و مجموعه کریمخانی و 5 دقیقه تا آرامگاه حافظ شیراز قرار گرفته است….هتل بین المللی پارس دارای دو برج ساختمانی می باشد.که دارای 188 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است.تمام اتاقهای هتل مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون مجهز به امکانات دریافت کانالهای ماهواره ای و 5 شبکه تلویزیون محلی ودر صورت تمایل شما مجهز به کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد.

رستوران لوتوس هتل در محیطی بسیار زیبا و در طبقه 13هتل واقع شده که از همه طرف مناظر زیبای شهر شیراز قابل مشاهده است. رستوران گل سرخ نیز در محیطی دیدنی با انواع غذاهای مختلف پذیرای میهمانان هتل است. کافی شاپ پامچال و تریای آبشار در مدت 24 ساعت آماده سرویس دهی می باشد و همچنین هتل به صورت شبانه روزی در خدمت میهمانان گرامی می باشد. هتل دارای دو سالن مروارید و زمرد برای انواع سمینارها ، کنفرانسها و مجالس مختلف می باشد و سالن برلیان برای برگزاری میتینگهای مختلف و میهمانی های خصوصی در نظر گرفته شده است . مجموعه استخر ، سوناهای خشک و بخار و جکوزی هتل در نوع خود بی نظیر بوده و در محیطی با طراحی بسیار زیبا ، رویائی و دل انگیز همراه با بوفه و انواع نوشیدنیها و مجهز به وسایل ورزشی وبدنسازی و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات به خانمها و آقایان می باشد.

هتل بین المللی پارس شیراز در قلب شهر شیراز با امکانات رفاهی عالی اقامت خوشی را برای مسافران فراهم نموده است . هتل پارس شیراز یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. سونا و استخر هتل پارس شیراز در نوع خود بی نظیر بوده و برای خانمها و آقایان قابل استفاده می باشد .
آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، بلوار زند، هتل پارس شیراز
خدمات :

هتل پارس شیراز برای هر چه بهتر بر گزار شدن همایشها و کنفرانسها، دو سالن مروارید و زمرد را با تجهیزات کامل صوتی، تصویری که هرکدام با گنجایش 250 نفر آماده ارائه خدمات می باشند، مهیا نموده است.
همچنین سالن برلیان هتل پارس برای برگزاری میتینگهای مختلف و مجالس خصوصی در نظر گرفته شده است که محیطی آرام و با امکانات کامل را در اختیار شما قرار می دهد در مجاورت سالنهای کنفرانس، سالن عقد با محیطی دلنشین و به یاد ماندنی جهت محافل و رسومات عقد و ازدواج زوجهای جوان فراهم آمده است. کافی نت هتل پارس در تمام مدت آماده سرویس دهی بوده و چنانچه میهمانان در اتاق تقاضا داشته باشند، دستگاه کامپیوتر مستقل با امکان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت در اختیار آنان می باشد. تاکسی سرویس هتل پارس شیراز با سرویسهای شخصی و اتوبوسهای مجهز کولردار و با امکانات کامل آماده ارائه خدمات شبانه روزی به میهمانان گرامی میباشد.
همچنین لباسشوئی هتل پارس شیراز آماده ارائه خدمات شبانه روزی به مسافران عزیز می باشد.

مجموعه استخر، سوناهای خشک و بخار، جکوزی در محیطی با طراحی بسیار زیبا، رویائی و دل انگیز همراه با بوفه و انواع نوشیدنیها و مجهز به وسایل ورزشی وبدنسازی و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات می باشد. سالن بیلیارد و بولینگ هتل پارس شیراز در آینده نزدیک بهره برداری شده و آماده ارائه خدمات می باشد.

هتل پارس شیراز دارای دو برج مشتمل بر 186 اتاق، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان می باشد. تمام اتاقهای هتل پارس مجهز به سیستم قفل الکترونیکی، سرویس بهداشتی، تلویزیون مجهز به امکانات دریافت کانالهای ماهواره ای و 5 شبکه تلویزیون محلی ودر صورت تمایل شما مجهز به کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد. اتاقهای هتل پارس شیراز شامل اتاقهای یکنفره (Twin) ، دونفره (Double) و سوئیت می باشد. در برج شماره 1، اتاقهای هتل پارس در طبقات4 تا 9 واقع شده اند که شامل اتاقهای یک نفره و دو نفره بوده و طبقات 10 و 11 هر کدام با 7 سوئیت، که محیطی آرام، مرفه و با منظره ای زیبا از شهر شیراز آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی هتل پارس می باشد. برج شماره 2 که علاوه بر اتاقها و سوئیتها شامل دستگاههای هتل آپارتمان است که محیطی بسیار راحت و بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد، در آینده بهره برداری می شود.

هتل دارای پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو میباشد .

خدمات ویژه :

سرویس جهت معلولین و جانبازان: رمپ و ویلچر موجود می باشد.

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز
هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر