ماهان شبکه ایرانیان

در راند پایانی جلسه رای اعتماد اعلام شد؛

نظر فراکسیون‌های ولایی، مستقلان و امید درباره وزرای پیشنهادی

فراکسیون های نمایندگان ولایی، مستقلان و امید در دقایق پایانی جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دوازدهم نظر خود را اعلام کردند.

نظر فراکسیون‌های ولایی، مستقلان و امید درباره وزرای پیشنهادی

به گزارش خبرنگار مهر، در راند پایانی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم بالاخره فراکسیون های سیاسی مجلس نظرات خود را در صحن علنی به صورت در گوشی و یا با انتشار اوراق اعلام کردند.

بر این اساس فراکسیون مستقلان با انتشار اوراقی میزان استقبال اعضای این فراکسیون از هر یک از وزرای پیشنهادی را اعلام کردند.

طبق این لیست بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو و حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی با 40 درصد اقبال دارای کمترین رای در میان اعضای فراکسیون مستقلان بودند و علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه و آوایی وزیر دادگستری دارای بیشترین آرا در فراکسیون مستقلان بودند.

طبق شنیده ها فراکسیون نمایندگان ولایی نیز به اعضای خود اعلام کرده که مطلقا به آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت ندهند. این فراکسیون همچنین بر لزوم مثبت اعضا به وزرای پیشنهادی کشور، ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش تاکید کردند.

فراکسیون امید نیز طبق شنیده ها اعضای خود اعلام کرده است مطلقا به جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات رای مثبت ندهند و در مورد رای به بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز موضوع را به اعضا واگذار کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان