برترین پوشش مردانه در سال ۲۰۱۶

اگر می‌خواهید بدانید حالا چه پوشش‌هایی در صدر بازار و انتخاب‌های مردم هستند باید به جستجوهای مردم در موتورهای جستجویی همانند گوگل استناد کنیم

  اگر می‌خواهید بدانید حالا چه پوشش‌هایی در صدر بازار و انتخاب‌های مردم هستند باید به جستجوهای مردم در موتورهای جستجویی همانند گوگل استناد کنیم. ابزاری که بیشتر از چشمانتان می‌توانید به آن اعتماد داشته باشید. در چند روز اخیر مدیران گوگل در حدود یک میلیارد اطلاعات مربوط به‌عنوان برترین پوشش سال مردانه (most interesting) را گزارش دادند. در این مقاله به بررسی جالب‌ترین این پوشش‌ها و محبوبیت آن‌ها در میان مردان خواهیم پرداخت. با بنیتا همراه باشید.

برترین پوشش مردانه gq

  • کاپشن‌های بادی

برترین پوشش مردانه

gq

جستجو در مورد کاپشن بادی در گوگل نسبت به سال قبل در حدود 500 درصد بیشتر شده است، ازجمله جستجوها می‌توان به کت بادی سیا و سفید و یا کاپشن بادی مردانه اشاره کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این افزایش و تولید جستجو در مورد کاپشن‌های بادی از تابستان سال قبل شروع‌شده است و تابه‌حال هم با یک‌روند ثابت ادامه داشته است. در انگلیس می‌توان این جستجوها را به گردن دیوید بکهام (David Beckham) عزیزمان بی اندازیم کسی که اسطوره پوشیدن این کاپشن‌ها است. در امریکا می‌توانیم به کِنی وست (Kanye West) که معمولاً با این طاهر در میان مردم ظاهر می‌شود نسبت دهیم. سیاه، زیتونی و همچنین سبز از رنگ‌های محبوب این کاپشن‌ها هستند. درحالی‌که رنگ‌های سفید و صورتی طرفداران چندانی میان مردم ندارد. به لطف ترند (trend) کاپشن بادی، جستجو در مورد دوخت کاپشن بادی و تعمیر کاپشن بادی هم ازجمله جستجوهای پرطرفدار بوده است.

  • شلوارهای پاره‌پاره

برترین پوشش مردانه gq

جستجو در مورد شلوارهای پاره و شلوارهای سیاه پاره نسبت به سال پیش در حدود 100 درصد افزایش جستجو داشته است. این در حالی است که به لطف خداوند جستجو در مورد شلوارهای فاق بلند و شلواری‌های اسید شور به‌شدت کاهش‌یافته است. دلیل این کاهش را می‌توان به ترس مردم از غضب خداوند در مورد نحوه پوشش مردان دانست. شلوار جین سفید، شلوار کتانی، شلوار رنگ‌رفته ازجمله ترند و جستجوهای افزایش‌یافته در طول 20 ماه قبل بوده است. در میان این روندها شلوارک‌ها هم از دور محبوبیت عقب نی افتاده‌اند.

 

  • Athleisure و به‌اصطلاح لباس‌های چسبان

برترین پوشش مردانه

gq

اعتیاد به این نوع لباس‌ها فقط مختص به دسته خاص Athleisure نیست، بلکه تحقیقات گوگل نشان داده است که در حدود 500 درصد افزایش در جستجو لباسی همانند گرم‌کن ورزشی در جهان صورت گرفته است. تی‌شرت‌های پولو و تی‌شرت سفید (اگر گوگل اعلام نمی‌کرد مسلماً به آمارش باید شک می‌کردیم) هم به همین اندازه رشد در خود داشته‌اند. ژاکت‌ها هم با جهش زیادی، 100 درصد افزایش و ژاکت‌های شمعی (ضد آب) با رشد 300 درصدی ازجمله لباس‌های محبوب دیگر در این رده هستند. جستجو برای این لباس‌ها از لباس‌های مردانه پیشی گرفته است و تعجب‌آورتر این است که پیراهن چهارخانه و پیراهن جین هم توانسته‌اند وارد رقابت با دیگر لباس‌ها شوند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر