تولید کنندگان لوازم جانبی حذف حسگر Touch ID از آیفون ۸ را تأیید می کنند

نشریه معتبر فوربز (Forbes) تا به امروز اطلاعات خوبی را در مورد آیفون ۸ منتشر کرده و مجموعه ای از بهترین رندرهای این موبایل پریمیوم را به نمایش گذاشته. «گوردون کلی» نویسنده این سایت به تازگی مدعی شده که طراحی نهایی این دستگاه در اختیار سازندگان قاب های محافظ (به خصوص شرکت Nodus) قرار گرفته است.

تولید کنندگان لوازم جانبی حذف حسگر Touch ID از آیفون 8 را تأیید می کنند

نشریه معتبر فوربز (Forbes) تا به امروز اطلاعات خوبی را در مورد آیفون 8 منتشر کرده و مجموعه ای از بهترین رندرهای این موبایل پریمیوم را به نمایش گذاشته. «گوردون کلی» نویسنده این سایت به تازگی مدعی شده که طراحی نهایی این دستگاه در اختیار سازندگان قاب های محافظ (به خصوص شرکت Nodus) قرار گرفته است.

علاوه بر شکل ظاهری که با موارد قبلی کاملاً همخوانی دارد، «کلی» و شرکت Nodus می گویند اپل سیستم احراز هویت تاچ آیدی (TouchID) را به طور کامل کنار گذاشته و از سیستم های تشخیص بیومتریک پیشرفته تر در آیفون 8 استفاده کرده است.

طبق اطلاعات موجود، اپل سیستم تشخیص چهره بسیار دقیقی را با تکیه بر دوربین ها و حسگرهای سه بعدی تشخیص عمق در این موبایل تعبیه کرده که کدهای نرم افزاری مرتبط با آن هم به تازگی در فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل مشاهده شده اند.

البته نویسنده وب سایت فوربز احتمال تعبیه تاچ آیدی در دکمه پاور آیفون 8 را هم رد نکرده، دکمه ای که در مقایسه با آیفون های کنونی به مراتب بزرگ تر است. منابع خبری می گویند اپل با ارائه آپدیت نرم افزاری می تواند تاچ آیدی را در این دکمه فعال سازد، اما این رویکرد با سیاست های این شرکت همخوانی ندارد.

گفتنیست طی ماه های گذشته شایعات متعددی مبنی بر به کار گیری حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر OLED در آیفون 8 به گوش می رسید، اما ظاهراً این عمل با دشواری های متعددی روبرو شده و هیچکدام از پرچمداران سال 2017 به چنین قابلیتی مجهز نخواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر