گزارش تمرین امروز استقلال؛

تذکرات منصوریان به بازیکنان/ رضایت کادر فنی از وضعیت پادوانی

سرمربی آبی پوشان قبل از شروع تمرین دلایل شکست مقابل سایپا را به بازیکنان متذکر شد و از آنها خواست با جدیت بیشتری تمرینات را دنبال کنند.

تذکرات منصوریان به بازیکنان/ رضایت کادر فنی از وضعیت پادوانی

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز استقلال پس از یک روز استراحت در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. سجاد شهباززاده تنها غایب آبی پوشان است که به دلیل مصدومیت چهار هفته نمی تواند در تمرینات تیم حضور داشته باشد.

* فرشید باقری، میلاد زکی پور و پادوانی در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند.

* سرپرست و مدیر فنی استقلال در تمرین حاضر بودند و دقایقی با منصوریان به طور اختصاصی صحبت کردند.

* سرمربی آبی پوشان قبل از شروع تمرین حدود 20 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و نکات فنی انجام نشده در دیدار برابر سایپا را به بازیکنان متذکر شد. وی همچنین از بازیکنان خواست که گذشته را فراموش کرده و خود را برای پیروزی برابر پدیده مشهد آماده کنند.

* پادوانی که در تمرینات گروهی عملکرد قابل قبولی داشت از سوی کادر فنی مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از صحبت های منصوریان، بازیکنان زیر نظر میک به کارهای بدنی پرداختند. سپس به مرور کارهای تاکتیکی مشغول شده و در بخش بعدی یک فوتبال گل کوچیک را در گروه های شش نفره برگزار کردند.

* بازیکنان در آیتم بعدی تمرین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که کادر فنی در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* آیتم پایانی اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که مجتبی جباری و سرور چباروف بهتر از سایرین ضربات خود را به گل تبدیل کرده و مورد تشویق منصوریان قرار گرفتند.

* تمرین آبی پوشان پس از 80 دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را جهت  دیدار برابر پدیده مشهد از هفته پنجم لیگ ادامه خواهند داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه 31 مرداد ماه از ساعت 18 و از هفته پنجم لیگ هفدهم در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر