هتل کندوان تبریز

امکان رزرو این هتل توسط &#۸۲۲۰;سامانه رزرواسیون مهر&#۸۲۲۱; مقدور می باشد. رزرو هتل لاله کندوان تبریز

امکان رزرو این هتل توسط “سامانه رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل لاله کندوان تبریز

هتل کندوان تبریز(چهارستاره )

آدرس : استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریر ،اسکو ، دهکده توریستی کندوان ، هتل صخره ای کندوان تبریز ، هتل کندوان

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، لابی ،

توضیحات: کندوان روستاى تاریخى و کم نظیر بخش اسکو در فاصله 22 کیلومترى جنوب اسکو در میان دره‌اى باصفا، کنار رودخانهٔ‌ پرآبى به همین نام واقع شده است. فاصله کندوان تا تبریز 62 کیلومتر راه آسفالت است.

دلایل انتخاب: در کنار روستای کندوان در اطراف تبریز ساخت هتل بین المللی صخره ای لاله کندوان که سومین هتل صخره ای در دنیا می باشد شرایط حضور گردشگران خارجی و داخلی را در بهترین شکل فراهم نموده است . این هتل دارای 40 کرانه ( اتاق سنگی طبیعی ) به همراه جکوزی و روم سرویس سمعی بصری پیش بینی شده است که در فاز اول جمعا” 10 کران همراه با رستوران با تمام امکانات آماده بهره برداری شده است . کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و در تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا همراه با جکوزی و 4 کرانه دیگر با دوش می باشد . دیدن ازقلعه وروستای حیله ور ، صنایع دستی ، کوه ارشد

هتل بین المللی صخره ای لاله کندوان واقع در روستای زیبا و تاریخی کندوان در 22 کیلومتری شهر اسکو و در 62 کیلومتری شهر تبریز، که سومین هتل صخره ای در دنیا می باشد، شرایط حضور گردشگران خارجی و داخلی را در بهترین شکل فراهم نموده است…قوانین هتل برای اقامت کودکان زیر هشت سال رایگان می باشد.
این هتل دارای 40 کرانه ( اتاق سنگی طبیعی )که در حال حاضر در فاز اول جمعا 10 کرانه به همراه جکوزی و روم سرویس افتتاح شده است ، که کرانه ها شامل 3 سوئیت بزرگ و 3 سوئیت کوچک همراه با جکوزی و 4 کرانه دیگر با دوش می باشد .کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و در تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارد.مینی بار و رستوران مجلل به همراه غذاهای محلی ایرانی و فرنگی با ظرفیت 120 نفر مهمان از دیگر امکانات ویژه این هتل رویایی می باشد.

هتل لاله کندوان تجربه زندگی در میان صخره ه ها با اتاقهای دارای جکوزی با آب معدنی در آب و هوایی بکر.

 

هتل کندوان تبریز

 

 

هتل کندوان تبریز

 

هتل کندوان تبریز

هتل کندوان تبریز

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر