پرده زبرا برای پذیرایی، مجاز است؟

از ما بپرسید: یکی از پرده های پرطرفدار که امروز در فضای داخلی به خصوص فضاهایی مثل آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، پرده زبرا است

از ما بپرسید: یکی از پرده های پرطرفدار که امروز در فضای داخلی به خصوص فضاهایی مثل آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، پرده زبرا است. پرده زبرا در واقع نوعی پرده کرکره است که از دولایه پارچه لنین ساخته شده است و قابلیت تنظیم نور را در صورت باز بودن نیز دارد. طراحی سبک و هوشمندانه این به همراه سبک مدرن آن در کنار طیف وسیعی رنگ بندی به شما این امکان را می دهد که از آن در هر فضایی استفاده کنید و دکوراسیون منحصر به فردی داشته باشید؛ به همین منظور در این مطلب می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با قیمت پرده زبرا و استفاده از آن برای پذیرایی را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید. 

سوال: استفاده از پرده زبرا برای پذیرایی امکان پذیره ؟ لطفا در مورد حدود قیمت کرکره زبرا و مراکز خرید آن نیز توضیح بدید.
پاسخ: به طور کلی می توان گفت امروزه یکی از به روزترین مدل کرکره پذیرایی در بازار پرده زبرا است. با توجه به طیف وسعی از طرح و رنگ این پرده می توان از آن برای دکوراسیون پذیرایی مدرن در کنار مبلمان راحتی استفاده کرد، اما اگر مبلمان شما کلاسیک است به هیچ وجه پرده زبرا برای دکوراسیون داخلی شما مناسب نیست و باید برای دکوراسیون به سبک کلاسیک از پرده های تور، کتان و یا حریر به همراه ولان برای دکوراسیون پذیرایی این چنینی استفاده کنید.

قیمت کرکره زبرا

برای قیمت کرکره زبرا با توجه به طرح و مدل، ابعاد و اندازه برای هر متر می توان بازه ای 65 هزار تومان تا 130 هزار تومان را در بازار را معرفی کرد.

در چیدانه بیشتر بخوانید:

پرده زبرا تک دکور

پرده زبرا تک دکور

نامشخص
پرده زبرا کرم رنگ

پرده زبرا کرم رنگ

نامشخص
پرده زبرا

پرده زبرا

نامشخص

مراکز خرید پرده زبرا 

به طور کلی بهتر است کالاهای این چنینی از بورس آنها در هر شهر تهیه کرد؛ به طور مثال بورس پرده در تهران خیابان مولوی است، هم چنین می توانید برای خرید اینترنتی و ساده تر به پروفایل پرده سرای اطلس پاسداران ؛ دکوراسیون تک دکور ؛ شرکت دکوراسیون داخلی "بلوط" ؛ تزئینات پوششگران در چیدانه مراجه نمایید.

 برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان