Giorgio Armani New Normal
دنیای فشن بالاخره از خواب بیدار شده است و به این واقعیت پی برده که زنان میخواهند لباس آدم بزرگها را بپوشند که به آنها آزادی را بدهد که خودشان باشند.
Giorgio Armani New Normal
به این موضوع بهتر فکر کنید، یک امر الهامبخش و حتی مترقی در مورد این مجموعه جدید وجود دارد. وقتی برای اولین بار عنوان این مجموعه "عادی جدید" را شنیدم، زیاد قانع نشده بودم حالا متوجه داستان شدهام. با وجود 2 کمپین تبلیغاتی جدید که در آن نه تنها این لباسها را بر تن دختران سفید پوست لاغر کرده بودند بلکه بر تن زنانی از سنین مختلف و نژادهای گوناگون هم کرده بودند، من الان میتوانم قدردان هدف پشت ارائه این مجموعه باشم. دنیای فشن بالاخره نیاز زنان از گروههای سنی مختلف و رنگ پوستهای گوناگون و نیازهای مختلف ما زنان را به رسمیت شناخته است به همین خاطر باید به آنها مرحبا گفت و امید داشت که سرانجام به یک نتیجهی خوب خواهیم رسید.
Giorgio Armani New Normal
همین عقل سلیم بالاخره به دنیای لباسها نیز رسیده است. این مجموعه فقط در مورد یک عده مدل و کت واکها نیست بلکه در مورد هنر خیاطی منحصر به فرد آرمانی است. اما این مجموعه فقط در مورد لباس کار زنان نیز نیست. آقای آرمانی خودش میگوید که نیت پشت این مجموعه برای زنانی عملگرا و فعال است که همیشه میخواهند کامل باشند و در تمام لحظات احساس راحتی کنند.
Giorgio Armani New Normal
میدانم همیشه حس کامل بودن شاید دور از دسترس باشد اما نیت این بوده که لباسهای شما حداقل نمایشگر این موضوع باشد.
Giorgio Armani New Normal
کت و شلوار در این مجموعه عامل کلیدی است اما هر کدام از آنها به صورت جداگانه نیز در دسترس هستند. کتهای تک دکمه و ژاکتهای زیپداری که زیر کتهای پشمی بدون دکمه پوشیده شدهاند و شلوارهای پاکوتاه، گشاد و شل و سایر لوازم جانبی برای ایجاد یک ظاهر ساده و هوشمندانه به کار میروند. آرمانی میگوید: این مجموعهای کلاسیک است که در طول زمان هم کلاسیک باقی میماند.
Giorgio Armani New Normal
این کمپین تبلیغاتی توسط عکاس مشهور پیتر لیندبرگ از چهار مدل تهیه شده است تا هدفی را که آرمانی بدنبال آن بوده را به نمایش بگذارد. بهار گذشته او مدلهایی مثل: نادیا اورمن، استلا تنانت، ایوا هرتزگوا و یاسمین لبون، که بالای 40 سال سن داشتهاند را انتخاب کرد. آرمانی در بهار گذشته اشاره کرد: من زنانی را میخواستم که شخصیت قدرتمندی داشته باشند تا بتوانند نشان بدهند که زیبایی زنانه سن و سال نمیشناسد. برای مجموعه امسال او میخواست بدون وجود هیچ مانعی، نوع دیگری از زیبایی را نشان بدهد.
Giorgio Armani New Normal
او امسال چهار مدل را که هر کدام در زمینه کاری خود بهترین هستند را انتخاب کردهاند. لیو ون 28 ساله از چین (اولین سوپر مدل چینی)، لیا کبد 38 ساله مدافع حقوق مادران و اصالتاً از اتیوپی، آماندا مرفی 27 ساله یک ایرلندی، آلمانی و سرخپوست از شیکاگو و الیسا سدنویی 28 ساله مدل و بشردوست که در مصر، ایتالیا و فرانسه بزرگ شده است.