گلکسی نوت ۸ در وبسایت رسمی سامسونگ رؤیت شد

همان طور که احتمالاً می دانید، مراسم رونمایی از فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۸ چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد. اما دو روز مانده به معرفی رسمی، وبسایت آمریکایی سامسونگ تصادفاً و برای مدت کوتاهی، صفحه خرید نسخه آنلاک (بدون محدودیت اپراتور) نوت ۸ را در دسترس قرار داده است.

گلکسی نوت 8 در وبسایت رسمی سامسونگ رؤیت شد

همان طور که احتمالاً می دانید، مراسم رونمایی از فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 8 چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد. اما دو روز مانده به معرفی رسمی، وبسایت آمریکایی سامسونگ تصادفاً و برای مدت کوتاهی، صفحه خرید نسخه آنلاک (بدون محدودیت اپراتور) نوت 8 را در دسترس قرار داده است.

البته صفحه مورد بحث به سرعت از دسترس خارج شد اما اسکرین شاتی از آن در اینترنت منتشر شده که نسخه 64 گیگابایتی با شماره مدل «SM-950UZKAXAA» (که با نسخه آنلاک گلکسی اس 8 نیز هماهنگی دارد) را نشان می دهد.

نسخه آنلاک نوت 8 همزمان با مدل های محدود به اپراتور وارد بازار می شود

به جز حافظه داخلی و شماره مدل، اطلاعات دیگری در تصویر وجود ندارد و متأسفانه از قیمت دستگاه نیز در این صفحه خبری نیست. با این حال برخی از منابع معتقدند که این بار بر خلاف پرچمداران اس 8 و اس 8 پلاس، نسخه آنلاک همزمان با موبایل های محدود به اپراتور به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت 8 به عنوان نخستین محصول سامسونگ با دوربین دوگانه، پس فردا رسماً معرفی خواهد شد و دیجیاتو نیز در این روز با پوشش مراسم رونمایی، شما را از مشخصات و توانایی های واقعی جدیدترین پرچمدار کره ای ها آگاه خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان