نسخه قدرتمندی از گلکسی A۵ سامسونگ با دوربین دوگانه در دست تست است

سامسونگ ظاهرا در نظر دارد ظرف ماه های آتی یک موبایل میان رده جدید را معرفی نماید چراکه محصولی با شماره مدل Samsung SM-A۵۳۰۰ اخیرا روی سرویس بنچمارک Geekbench رویت شده.

نسخه قدرتمندی از گلکسی A5 سامسونگ با دوربین دوگانه در دست تست است

سامسونگ ظاهرا در نظر دارد ظرف ماه های آتی یک موبایل میان رده جدید را معرفی نماید چراکه محصولی با شماره مدل Samsung SM-A5300 اخیرا روی سرویس بنچمارک Geekbench رویت شده.

با در نظر داشتن نام این دستگاه به نظر می آید که اسمارت فون مورد بحث نسخه به روز شده ای از مدل 2017 گلکسی A5 باشد که شماره مدل SM-A5200 را دارد.

دستگاه تست شده اندروید 7.1.1 را دارد و توان پردازشی اش را از اسنپدراگون 660 می گیرد؛ تازه ترین پلتفرم سری 600 کوالکام تا به امروز عرضه شده و امکاناتی نظیر بلوتوث 5، ارتباط فوق سریع LTE و پشتیبانی همزمان از دو دوربین را برای کاربران به ارمغان می آورد. در نتیجه چیپست مذکور می تواند این موبایل را به یکی از اولین میان رده های سامسونگ با پشتیبانی از دوربین دوگانه بدل کند.

در بخش حافظه نیز شاهد نمایش 6 گیگابایت رم برای این محصول هستیم. همانطور که احتمالا می دانید نسخه امسال تلفن هوشمند مورد بحث با اگزینوس 7880، تنها سه گیگابایت رم دارد.

لذا با در نظر داشتن امکانات قابل توجه ذکر شده برای این موبایل انتظار می رود که یا با نسخه 2018 از A5 روبرو باشیم یا نسخه پرو یا حرفه ای آن که احتمالا به بازار چین عرضه می شود. هرچند که بهتر است تا اعلام رسمی خبر از سوی شرکت سازنده از قضاوت در این باره خودداری کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر