ماهان شبکه ایرانیان

اعزام ۱۳ تیم نظارت بر خدمات گردشگری به ۳۱ استان

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ &#۸۲۱۱; مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: به منظور ارزیابی میزان آمادگی استان‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی،۱۳ تیم نظارتی قبل از تعطیلات به استان‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند.

تاریخ خبر : 1392/11/29 – مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: به منظور ارزیابی میزان آمادگی استان‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی،13 تیم نظارتی قبل از تعطیلات به استان‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند.

عبدالناصر میرچی در گفتگو با میراث آریا(chtn) افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر به شکل نظام‌مند کمیته‌بندی شده، با این رویکرد و نگاه جدید، مساله سفر از حالت موضوعی خارج شده و ستاد از این پس به شکل دائمی فعالیت می‌کند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اشاره به اینکه ریاست کمیته نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ستاد به صورت دائمی فعال خواهد بود و در تمام فصول خدمات مربوط به بحث سفر را به گردشگران ارائه خواهد کرد، ما در حال تهیه و تدوین یک نظام‌نامه برای بحث نظارت هستیم.

وی یادآور شد: در سایر فصول نظارت‌ها با جدیت پیگیری می‌شود اما به طور قطع فعالیت‌های ستاد و نظارت‌ها در تابستان و نوروز تشدید می‌شود.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در ادامه از اعزام تیم‌های نظارت به تمامی استان‌های کشور خبر داد و افزود: قبل از ایام تعطیلات نوروز 13 تیم نظارت برای اطلاع از میراث آمادگی استان‌ها برای میزبانی از گردشگران و نظارت بر تاسیسات و موسسات توریستی به 31 استان اعزام می‌شوند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ادامه داد: این تیم‌های نظارتی با کسب اطلاع از میزان نواقص و ارزیابی شرایط، به رفع این موانع و بالا بردن سطح رضایتمندی گردشگران کمک می‌کنند.

میرچی همچنین از تشکیل دبیرخانه کمیته نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری و رسیدگی به شکایات در اداره کل نظارت و ارزیابی به عنوان زیرمجموعه دبیرخانه اصلی ستاد خبر داد و افزود: این دبیرخانه به منظور پیگیری موضوعات مرتبط با بحث نظارت و شکایات ایجاد شده که در مرحله نخست، دبیرخانه از اول اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز به منظور پیگیری مسائل مربوط به این ایام فعالیت می‌کند.

وی در پایان گفت: شماره‌های این دبیرخانه به زودی اعلام میشود.

اعزام 13 تیم نظارت بر خدمات گردشگری به 31 استان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان