ماهان شبکه ایرانیان

حوالی سینما؛ سوپر استاریت مبارک!

در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران، انتقادات جمشید مشایخی از عزت‌الله انتظامی و دفاع نوید محمدزاده از انتظامی حاشیه‌ساز شد. از دیگر حواشی سینما هم تیکه انداختن حسام نواب صفوی به آزاده نامداری بود که با واکنش نامداری روبرو شد. در جشن حافظ هم مهناز افشار با ابراز خوشحالی از جایزه بردن محمدرضا گلزار، او را سوپراستار سینمای ایران نامید.

حوالی سینما؛ سوپر استاریت مبارک!

یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما برگزار شد و عجب حاشیه‌هایی داشت و چه گرد و خاکی به پا شد. آن هم از طرف یکی از پیشکسوت‌های سینمای ایران جمشید مشایخی و هدف این گرد و خاک هم یکی دیگر از بزرگان سینمای ایران، عزت‌الله انتظامی بود. این قضیه گل سرسبد حوالی سینمای این هفته است. با بنیتا همراه باشید.

 

صلوات بفرستین آقا

حاشیه های سینمای ایران

جمشید مشایخی، علی نصیریان و عزت‌الله انتظامی

جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برگزار شد و حاشیه‌های خیلی جدی‌ای داشت که پرده از اختلافی قدیمی بین جمشید مشایخی و عزت‌الله انتظامی برداشت. در این مراسم جمشید مشایخی لب به شکوه گشود و از عزت‌الله انتظامی انتقادهایی کرد و سپس سالن را هم ترک کرد. بعد از او غلام‌عباس فاضل هم در سخنانی نسبت به عزت‌الله انتظامی جملاتی را به کار برد که شایسته‌ی عزت سینمای ایران نبود. این دو انتقاد تند و تیز با واکنش‌هایی روبرو شد. در همان مراسم، چند دقیقه بعد نوید محمدزاده که برای اهدای جایزه روی سن آمده بود از انتظامی دفاع کرد. البته یک روز بعد از این جریانات جمشید مشایخی از صحبت‌هایی که در مورد انتظامی کرده بود، عذرخواهی کرد. تعدادی از بازیگران سینما نیز در دفاع از عزت‌الله انتظامی مطالبی را منتشر کردند.

 

دنیا گرده جناب نواب صفوی

حاشیه های سینمای ایران

مثل اینکه فعلا آزاده نامداری و ماجرای باد و سوئیس و داستان‌های کوه‌های آلپ برای عده‌ای حتی مشهور و سلبریتی مایه‌ی خوشمزگی و مزه‌پرانی است. چند روز پیش باد شدیدی در تهران وزیدن گرفت و بهانه‌ای شد تا حسام نواب صفوی بخش از نمک درونش را با بقیه به اشتراک بگذارد و تیکه‌هایی‌ هم به آزاده نامداری انداخته باشد. آزاده نامداری هم جمله‌ای گفت که انگار کمی برای حسام سنگین بود. نامداری نوشت: «دنیا گرده جناب نواب صفوی مراقب باشید.» بعد از این جمله‌ی مرموز! جناب نواب صفوی در پستی گفت که اصلا منظورم تو نبودی! حالا خواستیم یک حالی به هوادارن بدهیم که خوش باشند (نقل به مضمون). هفته‌ی پیش هم احسان خواجه‌امیری وسط کنسرتش سری هم به سو‌ئیس و ماجراهای آن زد که البته بعدا عذرخواهی کرد.

 

محمدرضا گلزار سوپراستار هست!

حاشیه های سینمای ایران

محمدرضا گلزار در جشن حافظ جایزه گرفت. در این جشن هم بحث سوپراستار بودن یا نبودنش دوباره مطرح شد و گویا این‌بار این موضوع حل شد. این موضوع را مهناز افشار که در چند فیلم با گلزار همکاری داشت، حل کرد. در این مراسم که بی علی معلم ولی با یاد او برگزار شد، مهناز افشار در سخنانی از جایزه گرفتن محمدرضا گلزار ابراز خوشحالی کرد و او را سوپراستار سینمای ایران نامید. خب خدا را شکر که حداقل طرفداران خانم افشار، بر اساس حرف‌های خانم افشار، آقای گلزار را سوپراستار سینمای ایران می‌دانند. همین که سوپراستاریت گلزار برای حداقل عده‌ای از سینمادوستان حل شد، خودش اتفاق مهم و مبارکی است.

 

ماجرای تلخ حمید صفت

حمید صفت

حمید صفت تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات چند روز اخیر شده است. این خواننده‌ی جوان که در میان نسل جوان شهرت و محبوبیتی به‌هم زده بود، الان در مخمصه‌ای عجیب و تلخ قرار گرفته که باعث جلب توجه بسیاری به این موضوع شده است. حمید صفت چند روز پیش توسط پلیس به اتهام قتل ناپدری خود دستگیر شد و بعد هم اعتراف کرد که مرتکب این جرم شده است و دلیلش را هم دفاع از مادر در برابر ضرب و شتم ناپدری‌اش عنوان کرده که گویا پلیس هم این موضوع را تایید کرده است. واقعا جای بسی ناراحتی و تاسف است که باید شاهد وقوع چنین اتفاقاتی باشیم؛ آن هم از سوی هنرمند جوان موسیقی که آینده‌ای درخشان را پیش روی خود می‌دید.

 

اندر کرامات جواد خیابانی

حاشیه های سینمای ایران

فوتبال ایران با جواد خیابانی گره خورده. برخی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ایران را خیابانی گزارش کرده که مهم‌ترین آن‌ها بازی ایران و استرالیا و حماسه‌ی ملبورن است. اما با این‌حال آقا جواد به چیزهای دیگری هم شهره هستند و آن هم جملات قصاری است که در لابه‌لای گزارشش بیان می‌کند. آخرین آن‌ها هم در مورد شهید محسن حججی بود. حرف‌های او واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت و مورد توجه کاربران قرار گرفت. در نهایت آقای خیابانی مجبور شد توضیحی در مورد آن حرفش بدهد. وی گفت: «منظور من واضح است من گفتم فدای سرت که سرم را می بری و منظورم این بود که شهید حججی باکی از بریده شدن سر مبارکش برای ایران نداشته است. من نمی دانم چه چیز عجیبی در این جمله من هست که دوباره باعث این صحبت‌ها شده. تازه من حرف‌های دیگری هم زدم، شعری از سعدی خواندم و تلاشم را کردم که ادای احترام کاملی به مقام این شهید گران‌قدر داشته باشم اما متاسفانه باز هم جور دیگری از حرف‌های من برداشت می‌شود که البته خوشبختانه این مختص همه‌ی آدم‌ها نیست.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان