ماهان شبکه ایرانیان

عطرهای زنانه تابستانی

عطرهایی مثل کوکو چَنِل، رایحه‌‌ای آشنا برای مردم هم در دوران بسیار گذشته و هم در دوران کنونی هستند.

عطرهای زنانه تابستانی

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای سلامت

 

 

در گذشته‌های بسیار دور و باستانی مردم بر این باور بودند که عطرها، قدرت ترسناک و جادویی دارند به همین دلیل فقط در مکان‌های خاص مثل مکان‌های عبادتی از آنها استفاده می‌شد. عطرهایی مثل کوکو چَنِل، رایحه‌‌ای آشنا برای مردم هم در دوران بسیار گذشته و هم در دوران کنونی هستند چرا که هرگز قدیمی و کهنه نشده‌اند.

در فصل تابستان، اوج دمای هوا باعث ایجاد تغییرات شیمیایی متفاوت در بدن می‌شود. اگر در این ماه‌ از عطرهای تند و شدید استفاده کنید، مسلماً تندی آنها چند برابر بیشتر به نظر می‌رسد و لازم است که حتماً به سراغ عطرهای ملایم‌تر، نرم‌تر و لطیف‌تر و به طور کلی عطرهایی که بوی میوه‌های مرکبات را دارند، بروید. مناسب‌ترین و بهترین عطرهای تابستانی زنانه در سال 2013 که همگی این ویژگی‌ها را نیز در بر دارند، عبارتند از:  

Burberry summer  for women

این عطر فوق‌العاده هم در مورد زنانه و هم در مورد مردانه با بوی مرکبات شروع می‌شود، علاوه بر آن بوی انار آبدار نیز در این عطر توجه شما را جلب خواهد کرد و همین رایحه باعث تازگی و طراوت بیشتر این عطر شده است. کمی که از لحظات نخستین استفاده از عطر می‌گذرد بوی اصلی عطر را که شبیه گل‌های دریایی است احساس می‌کنید. بوی فریزیا، لیلی، رز و در کنار آن بوی چوب و مشک فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

Clinique happy in Bloom

این عطر هر سال خواسته‌‌های تمام طرفدارانش را برطرف می‌کند و هر نمونه از آن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. آخرین شکل عطر کلینیک برای سال 2013 در یک ظرف و بطری بسیار جدید و متفاوت ارائه شده است و روی آن طرح گل‌های زیبا و کفشدوزک‌ها به چشم می‌خورد.

با توجه به نظر کارشناسان مدل جدید این عطر بسیار ملایم‌تر و لطیف‌تر شده است و کمی هم شیرین به نظر می‌رسد که برای روزهای گرم تابستانی مخصوصاً صبح‌ها، یک عطر کامل و تمام عیار است. 

Escada cherry in the air

این عطر بهترین مرهم برای آنهایی است که عاشق بوی گیلاس ترش هستند، چرا که این رایحه می‌تواند تصور و تخیل افراد را تقویت کند و برای تابستان امسال یک عطر کامل و تمام عیار است. اگر هنوز به تعطیلات تابستانی نرفته‌اید، بهتر است که هر چه زودتر این عطر را انتخاب نموده و بعد خود را برای تعطیلات آماده کنید. با این عطر تازگی و نشاط بیشتری را احساس خواهید کرد، خودتان امتحان کنید.

Dahlia Noir Givenchy

یک عطر جدید از خانواده مُد گیونچی که سبک و اِستایل خواص خود را در بر دارد و البته مثل همیشه نشان‌دهنده خلاقیت کارگردان آن ریکار دو تیس کی‌ است. عطر داهلیا شبیه گل‌های کشنده و مهلک است، البته این گل‌ها تخیلی و غیرواقعی هستند و ترکیبی از عطرهای مربوط به خانم‌های جذاب اما عجیب و مرموز است.

همانطور که قبلاً گفته شده این عطر به صورتی خلاقانه طراحی می‌شود و معمولاً مشتری‌های خاص دارد. متخصصان می‌گویند این عطر برای شب‌های گرم تابستان فوق‌العاده است.

Calvin klein Euphoria

این عطر برای طرافدارانش سال‌های سال است که بهترین است. معمولاً عطرها این ویژگی را دارند که شما را به یا خاطرات گذشته و روزهای پشت سر گذاشته می‌اندازند.این عطر نیز یاد شب‌های تابستان را در خاطرتان زنده می‌کند. باغ‌های تابستانی و مهمانی‌هایی که در آنها حضور داشتید. کالوین بویی رویایی دارد بوی میوه‌ها در کنار عطر مشک به نظر می‌رسد که کالوین کلین در مجموعه عطرهای تابستانی 2013 برای خانم‌ها، کامل‌ترین نمونه است.

Jimmy choo

یکی از مدرن‌ترین عطرهای امسال تابستان است. بوی مرکبات در آن بیداد می‌کند و اصلاً نمی‌توان از آن گذشت بعد از بوی اصلی و کلی آن، متوجه بوی تافی (آب‌نبات تافی) پنهان شده در آن می‌شوید. این عطر عجیب، مسخ‌کننده است و حتماً عاشقش خواهید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان