نوربخش:

تمام مطالبات دستگاه‌های دولتی و خصوصی تا هفته آینده پرداخت می‌شود/ بدهی ۱۲۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی در دو سال

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تمام مطالبات دستگاه‌های دولتی و خصوصی که مربوط به سال ۹۵ است تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

تمام مطالبات دستگاه‌های دولتی و خصوصی تا هفته آینده پرداخت می‌شود/ بدهی 120 میلیارد تومانی تامین اجتماعی در دو سالبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری که امروز(سه‌شنبه) به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: تمام مطالبات دستگاه‌های دولتی و خصوصی که مربوط به سال 95 است تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی در ادامه به میزان این بدهی اشاره کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی از سال 95 بالغ بر 120 میلیارد تومان بدهی دارد.

نوربخش با اشاره به اینکه هفته دولت که از فردا آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این هفته ٣٦ پروژه در بخش بیمه درمانی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از پروژه‌هایی مهم اقتصادی که به بهره برداری رسید، بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که 49 درصد از سهام این پالایشگاه از آن سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: تاکنون سازمان تامین اجتماعی با همکاری دولت گام های مناسبی را در راستای تحقق استراتژی اقتصاد مقاومتی برداشته است، البته در این راستا در برخی از بخش‌ها مانند نفت و گاز از سرمایه گذاری کشور‌های خارجی هم استفاده شده است.

نوربخش تصریح کرد: خوشبختانه درآمد‌ها و هزینه‌ها در صندوق بازنشستگی کشوری سربه سر است و با مشکل مالی برای پرداخت مستمری مواجه نیستیم.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان