ماهان شبکه ایرانیان

دفاع امیر مهدی ژوله از سحر قریشی

امیر مهدی ژوله بعد از طنازی در خندوانه این روزها خیلی پرطرفدار شده و در صفحه اینستاگرام خود مطالب خاص با موضوعات داغ منتشر می کند.

دفاع امیر مهدی ژوله از سحر قریشی

امیر مهدی ژوله بعد از طنازی در خندوانه این روزها خیلی پرطرفدار شده و در صفحه اینستاگرام خود مطالب خاص با موضوعات داغ منتشر می کند. این بار ژوله در مورد بازیگر زن خانم سحر قریشی مطلبی را منتشر کردند که بی ربط با سوژه های داغ مردمی نیست. در پی سوژه داغ و مصاحبه خانم قریشی، آقای ژوله این مطلب را در اینستاگرام خود انتشار داد:

حالا اعتراضات ترک ها و کردها و کرمانی و کاشانی و کوروشی ها فروکش کرده همه قیام کردن بر علیه خانوم سحر قریشی. اولین انتقاد به ایشون اینهکه وا اینکه اصلا قیاف نداره و خب از نطر علمی هروقت هشتاد درصد خانمها به یه خانومی گفتن ایکبیری شک نکنید اون یه دافی دوفی پری یا پلنگی هست.. حله. دوم به ایشون اینه که چرا بار علمی نداره. چرا تارانتینو و کاپولا و یوکیو امانو رو نمیشناخته.چه اشکالی داره اخه.به قران اگه امانو هم قریشی رو بشناسه یا تارانتینو با اون همه ادعا مگه نشست دو قسمت دلنوازان نگاه کنه که حالا شما از این دختر خانوم با مدرم بین المللی ارایشگری همچین انتظاراتی دارین؟ برید لطیفه تو رو ببینید بابا تکرارش شروع شد...

سومین انتقاد این بود که خانوم قریشی گفته داشتم رد میشدم یهو احمدی نژاد گفته سلام و وای چه کاریزماتیک بوده و دست و پامو گم کردم و بدنم هم داغ شد.

که اینم مورد عجیبی نبوده چون دور طول این هشت سال هرکی احمدی نژاد رو دید یه حال عجیبی بهش دست داده.یعنی یا جیغ زده یا تا سه روز خنده ش بند نمیومده یا انقدر داد زده از نفس افتاده بردن مهرورزیش کردن ته باغ،تازه ایشون شانس اورده از فاصله یه متر و نیمی اقای احمدی نژاد رو دیده.کسایی بودن که نزدیکتر شدن اونا دیگه به عینه کاریزما رو دیدن. مثل اون روزی که رییس جمهور کاریزماشو گرفت دستش رفت تو بغل مادر چاوز.حالا الان تسلیت نگو کی بگو.همه سران کشورها هم تو صف ولی مگه مادره کاریزمارو ول میکرد...اینه که این دختر خانوم رو بیشتر از این اذیت نکنید.شبها مسواک بزنید.به به پدر و مادر خود نیکی کنید

برای دیدن صفحه اینستاگرام شخصی امیرمهدی ژوله به این آدرس مراجعه فرمایید: instagram: amir_mehdi_jule     

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان